Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av najtrows:
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Tybalt:

Satan!

Jag testar bilspel efter bilspel men finner att det roligaste fortfarande är Flatout 1 och 2. Skall det vara så svårt?

Jag skulle gärna se ett gamla skolans rallyspel som fokuserar på en sak a la ColinMcRae2 igen. Tyvärr så tvingas man ofta spela en massa olika typer av race i många speltitlar. Jag är inte intresserad av monstertrucks, drifting, amerikanska lastbilar eller drag race. Ge mig rally eller FlatOut-arkad! Ugh! Jag har talat! *fimpar fredspipan*

Har du glömt bort FlatOut Ultimate Carnage?

Ultimate Carnage är samma spel som Flatout 2 fast lite sämre. Inga fler roliga banor eller liknande.

På vilket sätt skulle det vara sämre menar du?

Well, eftersom det inte innehöll något nytt direkt så är det ju sämre eftersom dom egentligen släppte samma spel en gång till. Sen att det inte är "sämre" som i att det funkar sämre är väl en annan sak.. jag köpte ju aldrig spelet eftersom jag redan hade Flatout 2, jag spelade det endast hos vänner som köpt det eftersom dom aldrig lirat Flatout alls...

Alltså, jag 100%:ade det ju inte så jag kan ju inte helt uttala mig om ifall det finns en extra bil eller liknande.. men när jag spelat så har jag bara sett samma saker som i Flatout 2

Medlem

Har väntat och väntat på något som ämnar avsätta fo2 från tronen, men detta verkar inte lovande. Får testas iaf.

Dammar av fo2 skivan och letar upp en no nitro server, drömmen får leva vidare!


signatur

"No country for old Gamers"

12
Skriv svar