Vilken låt lyssnar du på nu?

Medlem

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Pendulum - Crush (Devin Townsend Remix)

The more I practice, the luckier I get.
http://www.twitch.tv/densetsu_

Medlem

Gojira - Another World
Bra metal helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Fulci:

Gojira - Another World
Bra metal helt enkelt.
https://www.youtube.com/watch?v=iqrMFNMgVS0

Är faktiskt lite besviken på den nya låten. Det låter ganska bra, men inte otroligt bra.

Ska bli intressant hur deras nya album blir, Gojira är ett otroligt grymt metalband.

The more I practice, the luckier I get.
http://www.twitch.tv/densetsu_

Medlem

ZillaKami x SosMula - THE ELECTRIC EXPERIENCE (Official Music Video)

Medlem

Artist: Holocaust
Låt: Heavy Metal Mania
Album: The Nightcomers
År: 1981

80 talet var rätt najs när det gäller heavy metal o speed metal. Ett band som nog inte hördes allt för ofta i hemmen var Holocaust.
Personligen har jag många låtar jag gillar på denna plattan men just Heavy Metal Mania går hem på de flesta fester när folk vill banga lite gött till det goda 80 talet

spotify: spotify:track:3t1sjOU116oW8RatHLobnq

// Gaming With MaryJane \\

Medlem

Lite kängdans.
Spark! - Ett lejon i dig (2009)

CPU: AMD Ryzen R7 3800X @ 4.25 Ghz Grafikkort: Powercolor Vega 56 Red Dragon 8 GB 1590 MHZ/900 MHz Moderkort: MSI X470 GAMING PLUS Minne: G.Skill Flare X (4x8GB) @ 3466 MHz CL14 Chassi: Fractal Design Define S Nätdel: Corsair HX850 Bildskärm: Acer 27" XF270HUA Datorljud: Triangle Elara LN-01A + XTZ 99 W10.16
TV: LG B7 65" Konsol: PS4 Pro samt PS Vita

Medlem

Kör igenom nya Deep Purple-plattan såhär på morgonkvisten. Riktigt härlig sådan!

Medlem
Medlem
Medlem
Days of thunder!

Perfekt att köra bil till i en sommarnatt.

Medlem

Fortfarande en av dom fetaste!

Medlem

Fantastiskt album överhuvudtaget!

Bara för att man är duktig på att argumentera betyder det inte att man har rätt.
Man kan väldigt enkelt argumentera bra för dåliga anledningar.

Definition of Conjecture: Opinion or judgment based on inconclusive or incomplete evidence; guesswork.

Medlem

Bara för att man är duktig på att argumentera betyder det inte att man har rätt.

Definition of Conjecture: Opinion or judgment based on inconclusive or incomplete evidence; guesswork.

Medlem

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Medlem

Att gå upp före klockan sex på morgonen borde vara olagligt.

Medlem
Medlem

Medlem

Att gå upp före klockan sex på morgonen borde vara olagligt.

Medlem

EGOVERT - SUEDE! (Prod. Mathiastyner & Dustin Cavazos)

Medlem

den här tråden är awesome! även om det är lite för mkt skrikig metal i den för min smak xD

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

den här tråden är awesome! även om det är lite för mkt skrikig metal i den för min smak xD

Försök att komma ihåg regeln 10 poster emellan de egna. Vet att folk bryter mot detta hela tiden, men kan vara en bra regel så att det inte blir kaos.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Försök att komma ihåg regeln 10 poster emellan de egna. Vet att folk bryter mot detta hela tiden, men kan vara en bra regel så att det inte blir kaos.

aah shit hade missat det helt, funderade på varför inte folk postade mer xD
men bra regel, mer variation

Medlem
Skrivet av Fezk:

Lyssnade på lite In Flames, från när dom var ett av dom bästa melodiska döds-metallbanden som fanns -

In Flames - Clayman

Så såg jag att dom hade re-recordat Clayman i flödet förra månaden, vad i hela helvete tänkte dom? Haha, jösses vad det låter illa. Refrängen är väl OK(knappt), men resten låter ganska horribelt, avgör själva.

IN FLAMES - Clayman (Re-Recorded)

Nyinspelningen är Anders Fridéns favoritlåt av bandet. Säger ju det mesta. Anders var synthare innan han upptäckte metal och har sedan dag ett försökt kombinera båda stilarna. Vi ser resultatet av det och deras framgångar idag. Urk...

RIP Jesper | 1987-2019

Medlem

Roligt att äntligen finna lite rolig Progressive Metal, varit helt "addicted" till Hakens nya platta sedan den släpptes den 24/7

Medlem
Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Häh, och jag tycker att det är alldeles för mycket rap/hiphop/mumblewhatever det kallas (för mycket är mer än 0 alltså, imo)

här, ta lite positiv gladmetal

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Häh, och jag tycker att det är alldeles för mycket rap/hiphop/mumblewhatever det kallas (för mycket är mer än 0 alltså, imo)

här, ta lite positiv gladmetal

Den var riktigt skön instrumentalt, men har bara svårt att vibea till nån som skriker en i örat eller låter som gollum som satt något i halsen xD
subjektivt i know, kanske vinner över mig efter tiden som mkt annat har gjort

Vad tycks om hiphop med mer metal influenser då?

Medlem

@tuckdragon: nej, nej, nejnejnej... tänker inte ens klicka där..

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skriv svar