Udda live action-rulle från Guild Wars 2
V for Vendetta-regissören James McTeigue står bakom den färska live action-rullen Our Time Is Now, vars syfte är att få dig att tagga till mer för 5 av 5-liret Guild Wars 2.
Tja, Funcom är väl glada för all gratis reklam dem kan få, det lär dem behöva.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Jag gillar den. Fast jag tror den är mer menad till de som spelar spelet än de som inte lirat det. Jag fattade referenserna direkt till ögat och och undervattensbilderna.
Alldelles för länge har vi suttit stilla och bevittnat MMO-världen sina. Undervattens-gameplayet är unikt för GW2 på många sätt.
Jag tyckte den var totalt sämst, kändes mer som en dålig trailer för en sunkig B film/hobby projekt.
trailern var mycket smart gjord, om den skulle varit mindre märklig så skulle den inte synas i Median.
Den syns i median -> fler folk som hört talats om spelet -> de kollar upp spelet -> flera köper spelet
typ som när Bio Ware skicka up Mass Effect 3 i rymden, visst det är jävligt konstig marknadsföring, men då syntes Mass Effect på bra många gaming sidor