Pepp inför Borderlands 2
Eftersom #Borderlands 2 har fått övervägande höga betyg och att jag har lite småtorka på spelfronten fram till den 12e då #Dishonored och #Xcom: Enemy Unknown släpps (givetvis förbokade på steam)
Så har jag då fallit för trycket och preloadat #Borderlands 2 , låste upp spelet imorse innan jag stack till jobbet så nu skall jag sitta o peppa inför kvällens lirande!
Tror faktiskt jag har #Borderlands som jag fått med nån Steam rea eller nån bonus , har dock aldrig orkat få fart på det och kommer nog aldrig att göra det , läst en hel del recensioner om olika saker som de förbättrat i 2an så man kommer ju inte att vilja gå tillbaka o testa ett sämre spel.
OK nog med detta , nu ska de arbetas och peppas inför kvällen!
PEPP PEPP! bara ca 7 timmar kvar tills man kan köra !!
Jag gick ut och hämtade posten nyss.
Det fanns inget Borderlands 2 i lådan
Det vilar någon förbannelse över mig när jag bokar co-op/multiplayer-spel.
Både Battlefield 3 och Call of Duty Black Ops kom för sent (beställde då från Webhallen).
Nu provade jag lyckan hos Spelbutiken och var visserligen lite sent ute med att boka, men när jag kollade orderstatusen på onsdagen stod det "skickad".
Själv är man ledig på fredagar så jag sitter o väntar på SMSavi så man kan hoppa på tåget o åka till hålan brevid för att hämta spelet (Collectors edition såklart, så den får inte plats i brevlådan)
Enligt postens beräkning bör det vara framme efter 18 *suck* men jag hoppas det går fortare än så.
Aja får väl lira lite mer Tochlight 2 tills dess.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Jag köpte det "igen" på Greenmangaming. Jag får väl ta och sälja det fysiska spelet billigt eller kanske returnera.
Både Battlefield 3 och Call of Duty Black Ops kom för sent (beställde då från Webhallen).
Nu provade jag lyckan hos Spelbutiken och var visserligen lite sent ute med att boka, men när jag kollade orderstatusen på onsdagen stod det "skickad".
fick heller inte mitt idag o ändå var det skickat i onsdags från webhallen. här trodde man att man skulle lira hela helgen med polarna.
God is dead
Surt för er som inte fått erat, jag fick nyss sms om att mitt fanns o hämta, så jag sitter bara o väntar på nästa tåg nu. (Ja, jag bor mitt ute i spenaten och har inget postkontor/utlämningsställe där jag bor)
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Surt för er som inte fått erat, jag fick nyss sms om att mitt fanns o hämta, så jag sitter bara o väntar på nästa tåg nu. (Ja, jag bor mitt ute i spenaten och har inget postkontor/utlämningsställe där jag bor)
Det vore surt att få det för sent om man beställt samlarutgåvan.
Det vore surt att få det för sent om man beställt samlarutgåvan.
Eller som jag läste om på GBX forum, det verkar som om några i Australien fått felpackade ultimate loot chest och vault hunter editions så det fattas grejer.
MenMen. Jag är hemma igen med spelet i min hand.. O alla andra grejer med som ska vara med
- Sir Terry Pratchett
fick heller inte mitt idag o ändå var det skickat i onsdags från webhallen. här trodde man att man skulle lira hela helgen med polarna.
Konstigt, själv beställde jag mitt i onsdags ifrån Webhallen och det låg i lådan idag när jag kom hem från jobbet.
Every trophy counts...
Man får väl hoppas att du gillar det mer senare.
Som det känns nu efter några timmars spel så är det inte roligt , men ska ge det chansen och spela under dagen och se om det bättrar sig , recensenter säger att början suger så jag får lita på dem.
Ja de första 2-3 timmarna e trista, men när man
kommer fram till
Sanctuary och börjar med uppdragen där så blir det bättre o bättre.
- Sir Terry Pratchett