FTL: Faster Than Light släppt till Ipad
Väntade med att spela till det kom på paddan, fungerar ypperligt utom vissa små saker man behöver vänja sig vid men det ger sig säkert med tiden.
Har kört igenom hela på easy (vanilla) och är nu halvvägs genom easy med expansionen aktiverad. Kan tänka mig att det blir mer utmaning i normal mode och hard lär bli en rejäl kamp...
Kan låta lite stört, men musiken är enligt mig nästan halva spelet och skapar en otrolig atmosfär. Kan inte annat än ge detta en varm rekommendation.
tänkte tipsa om detta för tre dagar sen, men ftl hann ladda ner innan så jag körde det istället =/
Nu måste jag hinna köra lite till innan jag ska åka och grilla
Mitt live är så jobbigt just nu
Väntade med att spela till det kom på paddan, fungerar ypperligt utom vissa små saker man behöver vänja sig vid men det ger sig säkert med tiden.
Har kört igenom hela på easy (vanilla) och är nu halvvägs genom easy med expansionen aktiverad. Kan tänka mig att det blir mer utmaning i normal mode och hard lär bli en rejäl kamp...
Kan låta lite stört, men musiken är enligt mig nästan halva spelet och skapar en otrolig atmosfär. Kan inte annat än ge detta en varm rekommendation.
Ja, musiken gör så mycket för det här spelet. Att varje låt sömlöst byter till en stridsvariant när det vankas fajt gör allt så fett. De nya låtarna jag hört hittills under min enda genomspelning har även de varit helt fantastiska. Måste kolla om de följde med om man har köpt soundtrack.
Sjukt bra spel. Enda som retar mig är att jag inte lyckats klara spelet än. Men svårt är kul!
"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/