The Lab – gratis VR-experiment i Portal-världen

Robot
The Lab – gratis VR-experiment i Portal-världen
Medlem
The Lab – gratis VR-experiment i Portal-världen

Kan tycka det är lite "synd" att detta är till VR och många av oss kommer missa detta (med tanke på vives prislapp och så)

Men kan inte låta bli att ändå känna lite lycka då det förmodligen blir första gången på flera år som Valve erkänner och pratar om ett av deras egna spel under utveckling.

Minskar kanske fansens oro av att Valve har lämnat spelutväcklingen och bara är intresserade av at pumpa in steam pengar...

Medlem
Skrivet av KittyCatMan:

Kan tycka det är lite "synd" att detta är till VR och många av oss kommer missa detta (med tanke på vives prislapp och så)

Men kan inte låta bli att ändå känna lite lycka då det förmodligen blir första gången på flera år som Valve erkänner och pratar om ett av deras egna spel under utveckling.

Minskar kanske fansens oro av att Valve har lämnat spelutväcklingen och bara är intresserade av at pumpa in steam pengar...

Tanken är nog att de som inte har Vive ska sakna vissa spel för att sälja headseten. Sen är spelen byggda för vr och funkar nog inte lika bra utan.

Medlem

Stör mig lite att inte Vive / Oculus kommer funka på samma spel faktiskt, jaja...thats life.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hoppas på nåt motsvarande wii Sports för VR. Inte sport då alltså men små kul spel som visar upp vrs bra sidor.

1
Skriv svar