Allison Road-utvecklingen har satt igång igen!

Robot
Allison Road-utvecklingen har satt igång igen!
Releasehästryttare
Allison Road-utvecklingen har satt igång igen!

Får se om det blir nått spel i slutändan, ser dock fram emot och se mer från detta spel då vi behöver en P.T klon på PC

Medlem

Grymt! Har stor respekt för personer som går så långt för sitt hantverk. Hoppas det blir bra

Medlem

JA tackar, en person som ska utveckla spelet, klart om 5 år, kommer antagligen suga när RE7 kommer göra ett bättre jobb dessutom i VR.

Varför en återuppliva något som bara är överhypad flopp.

Medlem

Det lär väl lagts ner för att finansieringen inte var så säkrad via Team 17 som folk trodde? Jag gissar att en förläggare som väljer att satsa på ett spel som inte klarar en KS lär vilja ha väldigt mycket att säga till om, speciellt när det kommer till föda i form av vatten och bröd.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Roligt, men efter fiaskot med No mans Sky so lägger jag hype-ribban lågt.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

JA tackar, en person som ska utveckla spelet, klart om 5 år

Förmodligen kommer det rinna ut i sanden, men vi får hoppas att han klarar det. 5 år tycker jag låter lite optimistiskt om han ska vara en pers under hela utvecklingen.

Medlem

Tycker att det här spelet har fått alldeles för mycket uppmärksamhet när det bara är en oinspirerad P.T.-klon av nån indie-dev som omöjligt har lika mycket talang som Hideo Kojima, Del Toro och Junji Ito har tillsammans.

Allison Road är typ lika intressant som vilket dussin-skräckspel på Steam idag. Att kalla det för spiritual successor till PT är bara respektlöst

Medlem
Skrivet av Namn Namnsson:
Skrivet av Vercadi:

JA tackar, en person som ska utveckla spelet, klart om 5 år

Förmodligen kommer det rinna ut i sanden, men vi får hoppas att han klarar det. 5 år tycker jag låter lite optimistiskt om han ska vara en pers under hela utvecklingen.

Minecraft började med en person.

Vi får helt enkelt vara lite mer optimistiska och hoppas han lyckas.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Namn Namnsson:
Skrivet av Vercadi:

JA tackar, en person som ska utveckla spelet, klart om 5 år

Förmodligen kommer det rinna ut i sanden, men vi får hoppas att han klarar det. 5 år tycker jag låter lite optimistiskt om han ska vara en pers under hela utvecklingen.

Minecraft började med en person.

Vi får helt enkelt vara lite mer optimistiska och hoppas han lyckas.

Jodå, men jag fortsätter nog att vara pessimistisk i det här fallet, om det är okej med dig?

1
Skriv svar