Recension – Injustice 2

Robot
Recension – Injustice 2

Superhjältar i slagsmål som stinker ost.

#injustice-2, #ps4, #xbox-one


Releasehästryttare

Verkar vara mycket meta jokes, harley quinns röst skådis är samma som huvud rolls ponyn i my little pony

Gillar dock inte ansikts animationerna på henne här, ser "uncanney valley" ut .. är inte bara jag right ?

Medlem

Har sett lite ytklipp på spelet. Blir kanske ett köp på rea.

Medlem
Skrivet av Devan:

Verkar vara mycket meta jokes, harley quinns röst skådis är samma som huvud rolls ponyn i my little pony

https://www.youtube.com/watch?v=6UWA66QjZzk

Gillar dock inte ansikts animationerna på henne här, ser "uncanney valley" ut .. är inte bara jag right ?

Det e även samma som gjort rösten i arkham spelen. Förutom första då.

Medlem

Jag ser att FZ har blivit bättre det är bra att ni lägger till gameplay video i era Recensioner mycket bra .
Asså nya FZ layout och stor text är utmärkt förbättring.

Angående Injustice 2 recension det bara saknades information om hur man blockerar mesta fighter spel saknar eget knapp för blockering man måste backa ett steg och det sker auto. När jag läser recension för fighter spel det är viktig för mig att veta det.
I första Injustice Gods Among Us från 2013 kunde man inte blockera heller med egen knapp. Första Injustice var dåligt port till PC men på konsoler var det bra.

Medlem

Lootbox = gaming hell.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

^_^

Inaktiv

"FImponerande ansiktsanimationer i filmsekvenser" hehe

Medlem

Har spelat det nu i 3 timmar, satt och log hela tiden. Detta spelet har bra gameplay, bra story, bra humor, bra banor och underbara karaktärer. Ett givet köp!:D

FM-guru
F.d. Sisyr

Hade fått för mig att spelet skulle floppa. Kanske blir ett köp vartefter, då.

Medlem

Ettan va ju ett dret utav dess like, skoj om 2an kan bli succe

1
Skriv svar