Stora Switch-nyheter ikväll: "En ny interaktiv upplevelse"

Robot
Stora Switch-nyheter ikväll: "En ny interaktiv upplevelse"

Enligt Ubisoft-källor kommer Nintendo välta internet – men med vad?

#nintendo, #switch


Medlem
Medlem

Kan det vara något VR aktigt måntro?


signatur

Nämen!

Medlem

hoppas på luktgnuggisar till doom!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Välta internet?
Jaså, ska de införa digitala amiibos?

Medlem

tänker direkt på en Switch Mini

Medlem

Kl 11 är för sent för mig. Jag litar på att FZ har summerat allt lagom till kl 6 imorn bitti.😁

Medlem

Hoppas på att det är något gällandes att kunna spela gamla Nintendo spel på Switchen

Medlem

Möjligheten att kunna spela WiiU på Switch hade varit trevligt.
Finns många bra spel där som säkert dom flesta har missat.

Medlem

Tror det är halo


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Det är Netflix.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Ett nytt sätt att spela. Spring framåt med din spelkaraktär genom att fisa i ett sugrör kallat för "fartpipe", och vill du att karaktären ska skjuta, ja då är det bara att börja krysta fram en bamsing. Barnen kommer älska det här tillbehöret då de tycker att det är kul att spela och leka med sin bajs, säger yoshimura tolloro (chief engineer fartpipe).

Medlem

Det kommer ett tillbehör som gör att man kan vända sin Switch och spela Tetris på höjden.

Medlem

Nintendo kommer släppa ett klistermärke, som passar fram på Switchdockan, där det är en bild på ett Xbox och en PS under en hög koskit.

Medlem

Lootlådor till Zelda BotW!
Jag är heeelt övertygad om att Nintendo kommer att vara först i världen med att faktiskt lyckas välta internet.

Medlem

@kveldulver: Tänk om dom går så långt att lägga till multiplayer i Zelda. Inget omöjligt och spelet är ju som gjort i form av hur det hade funkat som ett MMORPG. Sen hoppas jag själv på nått nytt IP. Då kanske något jag kan spela med pojken, rörelsekontroller till småbarn är ju skitroligt för dem. Enkelt att förstå hur inputen funkar för även ettåringar idag.

Medlem

Jag är 99% säker på att Nintendo inte klarar av att välta internet på något sätt ikväll.

Det kommer inte hända något särskilt stort klockan 23:00 ikväll.

Möjligen kommer en 10 sekunders teaser om att ett nytt metroid är under utveckling med release år 2020. Vilket för mig vore ett ja-ja.. kommer väl köpas det när det faller under 300kr...

Något som skulle kunna välta internet vore om Steam och Switchen skulle inleda ett samarbete, ett projekt som varit hemligt i 3 år och BAM är 500 titlar redo att spela på Switchen!

Portable Steam.

Medlem

Snart är det dax...
https://www.nintendo.co.uk/Misc-/17-01-2018-1328637.html

Edit: 23:06... inget ännu

Har de inte daylight savings i UK längre?

Vänta... Nintendo LABO?!

Medlem

Fortfarande inget?

Medlem

Nintendo Labo - how about no!

Medlem

Känns ganska meningslöst...

Medlem

Wow, vad har nintendo rökt på här?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

@ironstove: ""ny interaktiv upplevelse" till Switch som är "speciellt inriktad på barn och de med barnasinnet i behåll"."

Glöm inte det. Jag vet då med min lilla krets om barn och vuxna som skulle gilla det här. Så meningslöst tror jag inte, även om det är det för mig. Kanske blir en julklapp nästa år

Medlem

Okej, om det kostar 100 spänn... kanske kul i 40 minuter?
Det var kanske 5-6 saker man kunde vika ihop?

Nja... då är Lego eller Minecraft roligare, IMO.

Btw, kom det inte ens någon VR-kit?!
Luktade lite Google cardboard.

Jag har överskott med kartonger hemma, 3-4 påsar eller så,
dem är gratis att klippa och klistra och måla på...

Bra försök Nintendo, men idag får ni en...

Medlem

Nog för att det är paket designade specifikt för ändamålet, och som inkluderar mjukvaran....men priset är galet för kartong.

Avstängd

Å andra sidan är det ju bra för barnens spatiala och motoriska utveckling där de måste arbeta mer i verklig 3D-miljö än att klicka på en 2D-skärm hela dagarna!

Medlem

Innovation är ju asballt!! Har ingen som helst tilltro till att jag kommer gilla det, men det kanske inspirerar någon annan dåre att göra något ballt för målgruppen som jag tillhör vid ett senare tillfälle

Medlem

Vad blev det?


signatur

Meep!

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

1
Skriv svar