Kolla på ny gameplay-trailer för Battlerite Royale

Robot
Kolla på ny gameplay-trailer för Battlerite Royale

Se Stunlock Studios variant av det populära spelläget.

#battle-royale, #battlerite, #stunlock-studios


Medlem

Väldigt lite information i artikeln. Vet inte ens hur många spelare som finns i en match.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Avstängd
Skrivet av Kleptoman:

Väldigt lite information i artikeln. Vet inte ens hur många spelare som finns i en match.

20st står det ju i den länkade artikeln om spelläget. Den här notisen är ju bara angående att trailern släppts.

Medlem
Skrivet av PrinceToadstool:

20st står det ju i den länkade artikeln om spelläget. Den här notisen är ju bara angående att trailern släppts.

Kommer till FZ för att få nyheter här direkt. Måste jag gå till andra sidor för info så kan man lika gärna skippa FZ helt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Kommer till FZ för att få nyheter här direkt. Måste jag gå till andra sidor för info så kan man lika gärna skippa FZ helt.

Du kan ju försöka!


signatur

Niet.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Kleptoman:

Kommer till FZ för att få nyheter här direkt. Måste jag gå till andra sidor för info så kan man lika gärna skippa FZ helt.

Den länkade artikeln är också skriven av oss på FZ, inget sidhopp nödvändigt.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Avstängd
Skrivet av Kleptoman:

Kommer till FZ för att få nyheter här direkt. Måste jag gå till andra sidor för info så kan man lika gärna skippa FZ helt.

Länken är ju till en tidigare artikel här på sidan...

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Kommer till FZ för att få nyheter här direkt. Måste jag gå till andra sidor för info så kan man lika gärna skippa FZ helt.

Medlem

MOBA-ish Battle Royale spel ?

1
Skriv svar