Spela CoD: Modern Warfare i helgen – öppen beta för alla plattformar

Robot
Spela CoD: Modern Warfare i helgen – öppen beta för alla plattformar

Öppet crossplay-krig mellan pc, PS4 och Xbox One i helgen.

#activision, #beta, #call-of-duty-modern-warfare, #infinity-ward


Geeks Gaming

Vad bra. Då kan jag posta direkt här i.

Btw det går att förnerladda nu.

Givetvis kommer vi på Spelclockers, SweClockers och FZ att spela. På vår Discord finns nu dedikerade kanaler just till CoD:MW för den som söker nya att spela med eller bara vill sitta och gibba allmänt. Givetvis finns det kanaler för många andra spel också.

SweClockers hälsar alla välkomna till Discord!

Medlem

Ska helt klart testas till helgen. Perfekt att frugan åker på tjänsteresa på lördag morgon och är borta resten av helgen.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Funderar på att testa betan på PC iallafall. Börjar bli lite trött på Siege pga:

DDos attacker
Toxic spelare i massor
Fuskare
Många matcher dc:ar eller rage quittar en, oftast i mitt lag så det blir 4vs5 i rankat. Inte glädjande.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Betan är öppen för alla PS4-spelare redan idag. https://www.callofduty.com/modernwarfare/beta

Medlem

Kan man bara förhandsboka PC versionen via battle.net? Hur funkar refunds där? Om man inte skulle gilla betan..

Skrivet av Frisell:

Kan man bara förhandsboka PC versionen via battle.net? Hur funkar refunds där? Om man inte skulle gilla betan..

Förboka inte, testa den öppna betan så kommer du kunna "känna" på spelet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vart laddar man ner?

Medlem

@Elecord: battle net battle net

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Förboka inte, testa den öppna betan så kommer du kunna "känna" på spelet.

Tja, jag har mer tid ikväll och imorgon än i helgen, det var därför jag undrade, men jag antar att jag kan klämma in ett par timmar i helgen iaf...

Geeks Gaming
Skrivet av Frisell:

Tja, jag har mer tid ikväll och imorgon än i helgen, det var därför jag undrade, men jag antar att jag kan klämma in ett par timmar i helgen iaf...

https://www.reddit.com/r/Blizzard/comments/8cywwj/do_they_do_...

Skrivet av Frisell:

Tja, jag har mer tid ikväll och imorgon än i helgen, det var därför jag undrade, men jag antar att jag kan klämma in ett par timmar i helgen iaf...

Köp en beta nyckel ifrån Kinguin så kan du börja spela idag kl 19.00 på PC

Medlem
Skrivet av UntouchableFart:

Köp en beta nyckel ifrån Kinguin så kan du börja spela idag kl 19.00 på PC

Tack. Så fick det bli!

Medlem
Skrivet av UntouchableFart:

Köp en beta nyckel ifrån Kinguin så kan du börja spela idag kl 19.00 på PC

Länk?

Medlem

fan också svärmor ska hälsa på helgen, nu är helgen helt förstörd 😠😠😠

Medlem
Skrivet av UntouchableFart:

Köp en beta nyckel ifrån Kinguin så kan du börja spela idag kl 19.00 på PC

Woop tack! 16kr och då kan man spela ikväll och imorgon! Perfekt när jag har lite jobb att göra på lördag också.

Medlem
Skrivet av UntouchableFart:

Köp en beta nyckel ifrån Kinguin så kan du börja spela idag kl 19.00 på PC

Fanns inget sådant från Kinguin? :s

hittade

Medlem

Jag har försökt nu några gånger att förköpa spelet på Blizzard för pc, men det blir något fel varje gång när jag väljer att köpa med kreditkort: "Something went wrong".

Edit: Det fungerade inte i Google Chrome, men i Edge! Konstigt?
Så nu har jag förbokat "COD:MW - Operator Enhanced Edition", för 989 kr.
(The Operator Enhanced Edition Includes 3,000 Call of Duty® Points**, the Operator Edition Premium Digital Items and a Digital Edition Bonus Item.)


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av UntouchableFart:

Köp en beta nyckel ifrån Kinguin så kan du börja spela idag kl 19.00 på PC

+
Tack för tipset, fungerade klocka!
Fast blev 50:- för två nycklar utan försäkring, men det är det värt för att få provpanga lite tidigare.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Jag försöker förladda till xbox men jag kan bara välja förbeställ. Någon som lyckats?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Geeks Gaming

Efter testat lite så är det blandade känslor.
Spelet i sig är väl helt okey. Men nätkoden är fortfarande borkad vilket de har varit i typ alla vid spel sedan mw2. Bli skjuten runt hörn. Folk börjar skjuta på en innan man ens ser personen men kollar man killcam så har dom sätt en för länge sedan.
Märks direkt när man spelar mot folk på console då alla har öppen Mic och skriker en massa. Och deras autoaim märks direkt.

Kommer att göra refund på spelet. Får verkligen känslan av att inget kommer förbättras och då det är Activision så lär dom sabba de med lootboxar

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Efter testat lite så är det blandade känslor.
Spelet i sig är väl helt okey. Men nätkoden är fortfarande borkad vilket de har varit i typ alla vid spel sedan mw2. Bli skjuten runt hörn. Folk börjar skjuta på en innan man ens ser personen men kollar man killcam så har dom sätt en för länge sedan.
Märks direkt när man spelar mot folk på console då alla har öppen Mic och skriker en massa. Och deras autoaim märks direkt.

Kommer att göra refund på spelet. Får verkligen känslan av att inget kommer förbättras och då det är Activision så lär dom sabba de med lootboxar

Jo, jag håller tyvärr med om det. Det känns ju väldigt trist. Undrar vad det beror på?
Men spelet är snyggt, och det är full rulle!
Hoppas att det blir bättre vid release.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Efter testat lite så är det blandade känslor.
Spelet i sig är väl helt okey. Men nätkoden är fortfarande borkad vilket de har varit i typ alla vid spel sedan mw2. Bli skjuten runt hörn. Folk börjar skjuta på en innan man ens ser personen men kollar man killcam så har dom sätt en för länge sedan.
Märks direkt när man spelar mot folk på console då alla har öppen Mic och skriker en massa. Och deras autoaim märks direkt.

Kommer att göra refund på spelet. Får verkligen känslan av att inget kommer förbättras och då det är Activision så lär dom sabba de med lootboxar

Är det autoaim i multiplayer?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Geeks Gaming
Skrivet av Pretorian24:

Är det autoaim i multiplayer?

Om man kör med kontroller ja.

Medlem

Spelade Gunfight samt vanliga MP-matcher igår. Vilket otroligt lyft det är från Black Ops 4, vilket jag också gillade rätt mycket. Tycker de har fått till känslan, ljudet och animationerna i spelet.

Skrivet av Jinxswe:

Om man kör med kontroller ja.

Valde du att möta de som spelar med kontroll när du testade? Per default ska du ju bara möta de som har mus och tangentbord på konsol + andra PC-spelare.

Geeks Gaming
Skrivet av VirtualBoost:

Spelade Gunfight samt vanliga MP-matcher igår. Vilket otroligt lyft det är från Black Ops 4, vilket jag också gillade rätt mycket. Tycker de har fått till känslan, ljudet och animationerna i spelet.

Valde du att möta de som spelar med kontroll när du testade? Per default ska du ju bara möta de som har mus och tangentbord på konsol + andra PC-spelare.

Ja det är en skön känsla i spelet i sig. Men känns som problemen från föregående spel är fortfarande kvar. Och man märker verkligen att dom kommer sabba de med skins och lootboxar.
Nej jag har inte ändrat några inställningar alls och får ändå möta folk med kontroller. Även PC som kör med kontroller.
Men jag vet att man ska kunna stänga av de.

Medlem

För mig så känner jag att de senaste årens skjuta-spel har blivit för snabba. Jag hinner inte med längre, och blir skjuten hela tiden. Eller så har jag blivit för gammal!?


signatur

autograph

Medlem

Jag reagerade på hur fult spelet är. Känns dock bra i övrigt.


signatur

Burn in the light.

1
Skriv svar