Diablo Immortal försenas till 2022

Robot
Diablo Immortal försenas till 2022

Feedback gör att man väljer att putsa ytterligare.

#diablo-immortal


Medlem

Jag kan tänka mig att spela det om jag hittar en bra kontroll till mobilen. Bra att de fixar grejer i spelet. Ser hellre att det försenas om det blir bättre.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Moderator | Testpilot
Skrivet av Metroid:

Jag kan tänka mig att spela det om jag hittar en bra kontroll till mobilen. Bra att de fixar grejer i spelet. Ser hellre att det försenas om det blir bättre.

Spelet har för tillfället inte ens support för kontroll, men tydligen ska det fixas - får vi hoppas.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

De får snabba sig. Vem vet om vi fortfarande har telefoner 2022? 🙄

Medlem

NOOOOOOooooooooooooooooo

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Spelet har för tillfället inte ens support för kontroll, men tydligen ska det fixas - får vi hoppas.

Har länge funderat på att skaffa en Asus ROG Phone. Kan bli bra om det kommer stöd till Immortal då.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Diablo Immortal = Diablo Forever?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av tetrisGOAT:

De får snabba sig. Vem vet om vi fortfarande har telefoner 2022? 🙄

Framtiden är snart här...

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Spelet har för tillfället inte ens support för kontroll, men tydligen ska det fixas - får vi hoppas.

Man kanske inte vill uppmuntra att folk spelar spelet på annat än mobila enheter.
Med stöd för handkontroll blir det lättare att spela det på dator med emulator och så kan vi ju inte ha det.

Medlem
Medlem

Inte för att vara den men.... ett mobilspel som försenas, det var något nytt.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Att de bara sköt upp lanseringen.. med reaktionerna så borde de lagt ner det kan man tycka XD
Glider titt som tätt in på den videon när de annonserar immortal Tycker det är bland de roligaste momenten jag sett gällande utannonseringar allas förväntningar om att det skulle röra sig om D4 går i krasch, killarna på scenen blir kallsvettiga och nervösa hahah, rent underhållnings-guld

Skribent

På något vis skulle det inte förvåna mig om detta blir nedlagt till slut. Blizzard har ju en historia av att lägga ned projekt de inte här helt nöjda med eller inte ligger helt i tiden längre. Warcraft Adventure, SC -Ghost, "Titan" etc. (Sörjer Ghost fortfarande, för den idén gillade jag).


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

haha patetiskt.. ett jäkla mobilspel dom behöver 5 år för att släppa... hoppas skiten aldrig kommer ut.. bättre vänta på d4.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

På något vis skulle det inte förvåna mig om detta blir nedlagt till slut. Blizzard har ju en historia av att lägga ned projekt de inte här helt nöjda med eller inte ligger helt i tiden längre. Warcraft Adventure, SC -Ghost, "Titan" etc. (Sörjer Ghost fortfarande, för den idén gillade jag).

Men det var på den tiden de fortfarande hade en hög standard. Senaste åren verkar de kunna släppa vad skit som. Kolla bara på Warcraft 3 Reforged.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

På något vis skulle det inte förvåna mig om detta blir nedlagt till slut. Blizzard har ju en historia av att lägga ned projekt de inte här helt nöjda med eller inte ligger helt i tiden längre. Warcraft Adventure, SC -Ghost, "Titan" etc. (Sörjer Ghost fortfarande, för den idén gillade jag).

Tror att det Blizzard som lade ned projekt på grund av kvalitetskrav är borta sedan länge. Finns inte en chans att man lägger ned vad som antagligen blir ett mobilspel sprängfyllt av mikrotransaktioner, reklam och datainsamling.

Medlem
Avstängd
Skrivet av Johan Lorentzon:

På något vis skulle det inte förvåna mig om detta blir nedlagt till slut. Blizzard har ju en historia av att lägga ned projekt de inte här helt nöjda med eller inte ligger helt i tiden längre. Warcraft Adventure, SC -Ghost, "Titan" etc. (Sörjer Ghost fortfarande, för den idén gillade jag).

Man kan ju hoppas!

Medlem

Var inte spelet i princip ett re-skin av ett redan existerande kinesiskt lir ?
Konstigt att det tar flera år att släppa ett redan klart spel.....

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Var inte spelet i princip ett re-skin av ett redan existerande kinesiskt lir ?
Konstigt att det tar flera år att släppa ett redan klart spel.....

Jo, NetEase verkar även sagt att spelet mer eller mindre var klart mars 2019.

Medlem

Vilken tur... då hinner jag skaffa en telefon

Inaktiv

Kommer köpa en iPhone 13 Pro så man kan maxa detta spel när det släpps.

Medlem

Förmodligen har folk slutat på Blizz efter deras senaste kris RIP

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Kommer köpa en iPhone 13 Pro så man kan maxa detta spel när det släpps.

Dude... Jag har stått i kö länge, om du får den före mig kan jag köpa din plats för 7000??? Diablo immortals 🤤

Medlem

Lägg ner skiten istället

phi
Medlem

Det måste vara pga bristen på halvledare så ingen kan köpa en telefon.

1
Skriv svar