Kenji Kimura vill göra både DLC och en uppföljare till Ghostwire: Tokyo

Robot
Kenji Kimura vill göra både DLC och en uppföljare till Ghostwire: Tokyo
Medlem

Ser mycket hellre att de gör en ren skräckodlad Evil within 3.

Medlem

Nja, tack men nej tack. Enformigare spel får man leta efter. Nytt och coolt i ca en timme… lyckades ta mig igenom det men någon uppföljare är jag personligen inte intresserad av.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Ser mycket hellre att de gör en ren skräckodlad Evil within 3.

Kan inte annat än att hålla med. Inte för att den serien är något jättefantastiskt heller men definitivt mycket mer intressant än fesljumna Ghostwire Tokyo.

Gen
Medlem
Skrivet av Roqka:

Nja, tack men nej tack. Enformigare spel får man leta efter. Nytt och coolt i ca en timme… lyckades ta mig igenom det men någon uppföljare är jag personligen inte intresserad av.

Antar att du bara körde main story? Hur lång tid tog den?

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Kan inte annat än att hålla med. Inte för att den serien är något jättefantastiskt heller men definitivt mycket mer intressant än fesljumna Ghostwire Tokyo.

Evil Within 2 var fantastisk och väldigt mycket bättre än ettan. En trea hade varit riktigt Nice med dess skruvad story.

Ghostwire Tokyo var det mest enformiga spel jag letat efter inte alls kul och spelat igenom det men nu har jag avinstallerat det. Spelet var så otroligt hypat av mig men mera linjära spel får man leta efter.

Synd för spelet kunde bli asbra

Medlem
Skrivet av Gen:

Antar att du bara körde main story? Hur lång tid tog den?

Jag körde de flesta sidouppdragen också. Sidouppdragen är riktiga fillers, korta och kändes totalt meningslösa. Tyvärr har jag otroligt svårt att lämna en karta med ikoner à la Ubisoft helt orörd!

Spelade totalt ungefär 25 timmar varav kanske 13-14 timmar var huvudstoryn.

Gen
Medlem
Skrivet av Roqka:

Jag körde de flesta sidouppdragen också. Sidouppdragen är riktiga fillers, korta och kändes totalt meningslösa. Tyvärr har jag otroligt svårt att lämna en karta med ikoner à la Ubisoft helt orörd!

Spelade totalt ungefär 25 timmar varav kanske 13-14 timmar var huvudstoryn.

OK tackar, låter som ett lagom stort spel.

Medlem

Har inte ens lirat GhostWire: Tokyo då det ser riktigt trist ut. Blev extremt besviken när de inte utannonserade det efterlängtade skräckspelet the Evil Within 3 istället.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Dres81:

Evil Within 2 var fantastisk och väldigt mycket bättre än ettan. En trea hade varit riktigt Nice med dess skruvad story.

Ghostwire Tokyo var det mest enformiga spel jag letat efter inte alls kul och spelat igenom det men nu har jag avinstallerat det. Spelet var så otroligt hypat av mig men mera linjära spel får man leta efter.

Synd för spelet kunde bli asbra

Spelade klart ettan när det var nytt och tyckte om det. Andra spelet kom jag kanske halvvägs i när det var nytt men har nu påbörjat en ny genomspelning av det på Steam Decken

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Spelade klart ettan när det var nytt och tyckte om det. Andra spelet kom jag kanske halvvägs i när det var nytt men har nu påbörjat en ny genomspelning av det på Steam Decken

Härligt vad tycker du?

Medlem
Skrivet av Dres81:

Härligt vad tycker du?

Än så länge tycker jag inte att det är bättre än ettan men inte dåligt alls!
Och så flyter det jäkligt gött på Steam Deck med vilket är ett stort plus.

Får se hur story och gameplay utvecklar sig under tiden, kanske att jag ändrar åsikt

1
Skriv svar