Warframe får äntligen cross-play

Robot
Warframe får äntligen cross-play

Samarbete mellan plattformarna är här!

#Digital-Extremes, #warframe


Geeks Gaming

Inte rört Warframe på ett bra tag nu. Risk för dom lagt in ännu fler system som inte direkt förklaras utan man måste glo genom 10 wiki sidor för att fatta.
Men spelet i sig är kul. Kanske blir att installera de igen och köra i 3 dagar tills man tröttnar igen.

Medlem

Tusentals timmar. Men jag tog en lång paus för typ två år sen 😆

Medlem

Länge sedan jag spelade nu, men blir man fortfarande tvingad att spela vissa sorters uppdrag? Minns att jag avskydde dom uppdragen där man skulle försvara nån grunka mot vågor av fiender så pass att jag slutade spela.

Medlem

Noob här, började för ett par dagar sedan. Tar det för vad det är, ett roligt men avancerat sci-fi-spel att spela lite då och då.
Var en kollega på jobbet som pratade om det och blev nyfiken och efter att ha spelat Elden Ring från release så behöver jag ha nåt att spela tills dlc'n kommer.

Medlem

Nån sorts aim assist lär det väl vara. PC-spelarna kan i alla fall trösta sig med att den inte kommer bli lika självspelande som i nya Cod.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Cross-play är ju trevligt men jag önskar cross-save. Min gubbe existerar på XBox, har ingen XBox längre och börja om från ruta 1 för att lira på PC känns inte lockande, hur kul Warframe kan va ibland. Man kan ju alltid önska.

Medlem

Har inte rört WF på något år nu men rymd-mamma ringer så svarar man plikttroget...

1
Skriv svar