Medlem
Skrivet av Marackez:

Vad skulle twin peaks gå på då ?

Precis vad jag skulle fråga..


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Precis vad jag skulle fråga..

Enkelt svar: Kaffe och körsbärspaj.


signatur

Processor: Intel Core i7 14700k
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Låter otroligt bra detta, det första hade sådan otrolig atmosfär och story, men gameplay var ganska enformigt och passade inte spelets ton. Så det gör mig väldigt glad att läsa att dom tänkt på detta!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Det har inte varit tal om att lägga upp den alls - FZ:s läsare brukar inte lockas så värst av intervjuer. Men han var väldigt tacksam att intervjua i alla fall; glad och oerhört taggad på att få berätta om Alan Wake 2 (slumpen gjorde att jag var den andra personen ö.h.t från pressen han fick prata relativt fritt om spelet med).

okej, lite synd. För han verkar ju alltid glad och karismatisk.
Alltid när han blir intervjuad så verkar han ju otroligt down to eart. Minns någon intervju där de bad honom göra Max Payne minen..

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Mikael Berg:

Apropå musiken så sa Sam Lake att han är väldigt stolt över vad man gjort med musiken, och att den inte bara kommer användas som soundtrack utan även på mer experimentella sätt, inklusive storytelling. Mer än så fick han inte säga om det, än.

Det gällde f.ö. inte bara musiken, utan han pratade om att man ville arbeta in andra medium i spel över huvud taget. Det har man ju förstås jobbat med tidigare också, inte minst film/TV. Men det ska vara mer sådant än någonsin tidigare och allt "draget till sin spets", enligt Lake.

Spännande! Håller tummarna. Tycker inte de lyckades alls lika bra i Quantum Break och Control, nämligen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Längtar något enormt!

Medlem
Skrivet av marsson90:

Enkelt svar: Kaffe och körsbärspaj.

Baha. I see what you did there!


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Medlem

Är detta en uppföljare ish till Control? Jag vet att andra Control DLCt är lite som en bro emellan de två spelen. ÄLSKAR Control men aldrig blivit jätte lockad av Alan Wake.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Fiigaro:

Är detta en uppföljare ish till Control? Jag vet att andra Control DLCt är lite som en bro emellan de två spelen. ÄLSKAR Control men aldrig blivit jätte lockad av Alan Wake.

Njae, men AWE-DLC:t agerar som "set-up" för Alan Wake 2, enligt Sam Lake. Föredrar också Control framför Alan Wake. Men jag tycker AW 2 ser väldigt spännande ut.

Jh
Medlem

Pepp 😍


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

12
Skriv svar