Pressade Embracer "behöver exploatera Lord of the Rings"

Medlem

Är väl bara låta bli och köpa produkterna som kommer utav det om man tycker det är dåligt innan man ens vet vad som kommer ur det hela.

Medlem
Skrivet av ompalompa:

När dom utryckligen säger att de ser LoTR som ett varumärke som skall exploiteras istället för ett kulturarv som skall kureras, så bådar det inte gott...

Hemskt inställning och ordval ifrån Embracer, men de säger åtminstone sanningen rätt ut.

Jag har några aktier som kan ryka snart om de inte ändrar sin inställning.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Quenya_92:

Äntligen, ser fram emot att snart få läsa om kommande Gollum Kart!

Haha kan se ringvålnaderna i gokarts framför mig. Ge mig nu!


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av markusas:

De bör licensera ut Lord of The Rings till Creative Assembly/SEGA så det får göra ett riktigt Total War Lord of the Rings.
Sedan bör de anställa gänget som sitter och gör Battle for Middle Earth Reforged, skynda på produktionen och döpa om det till Battle for Middle Earth 3.
Sedan bör de göra ett storydrivet RPG spel i stil med War in the North / Shadow of War / Witcher.

Kunde inte sagt det bättre själv!!!

Medlem

Att göra ett spel med kräldjuret gollum som huvudkaraktär i ps2 grafik måste vara gamingvärldens bästa idé.

12
Skriv svar