FZ Play – Mysbyggande i Steamworld Build

Robot
FZ Play – Mysbyggande i Steamworld Build

Byggare Wakkaah står redo med hammare och spik.

#fz-play, #steamworld-build


Medlem

Skoj!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Jag kommer kika... 🙂

Medlem

Välgjort spel och skön stream! 🙏🏼🤠

Moderator

Mysigt spel! Defintivt värt att lägga några timmar på.

Medlem

@Wakkaah, det kan inte finnas en chans på denna planet att du har möjlighet att spela färdigt ett spel så mycket som du får lov att testa i och med FZ. Känns det hopplöst eller är det lugnt att flaxa runt mellan alla spel på det här viset?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

@Wakkaah Tänkte kolla på denna youtube i repris lite nu på morgonen men ser inte att chatten är tillgänglig på reprisen? Det brukar den vara så har ni lust att dubbelkolla så att det inte är någon inställning från er sida? Om jag kollar på andra videor på FZ kanalen på YT så kan jag se chatten där även på reprisen, men inte just på denna streamen.

Moderator
Skrivet av Fatmajk:

@Wakkaah Tänkte kolla på denna youtube i repris lite nu på morgonen men ser inte att chatten är tillgänglig på reprisen? Det brukar den vara så har ni lust att dubbelkolla så att det inte är någon inställning från er sida? Om jag kollar på andra videor på FZ kanalen på YT så kan jag se chatten där även på reprisen, men inte just på denna streamen.

Såg detta först nu. Tror inte det ska vara något konstigt med videon. Men jag dubbelkollar!

1
Skriv svar