Take-Two är "väldigt säkra" på GTA 6:s släppfönster

Robot
Take-Two är "väldigt säkra" på GTA 6:s släppfönster

Vågar man hoppas på att det inte blir någon försening?

#Gta-6, #Rockstar, #Take-two


Medlem

Kan ju vara så att de säger sent 2025 så det inte förväntas släppas tidigt under året som femman för att sen försenas utan sättas sent direkt så de inte behöver "skjuta upp" det igen.

Medlem

Kommer ändå bli att vänta på en pc release för min del, kan inte legitimera ett konsol köp för ett spel.

Medlem

Blir att vänta på en pc port, och börja långtidsspara redan nu för att ha råd med nytt grafikkort så man är redo när det släpps 😅

Medlem

Finns det något spel Rockstar inte har försenat? Jag tror den enda skillnaden den här gången är att Rockstar gör lite det som Gertzy är inne på, att dom räknar in några extra månader i sitt första uttalande, för att sedan räkna med max en försening till 2026 eller Julen 2025.

Medlem

Ser ingen anledning till en försening denna gång. Känns som julen 2025 är väldigt generöst med tid med tanke på att de sagt att spelet ser ut som trailern nu, storyn är färdig osv. De har uppdaterat sin egen motor, så inga byten eller annat som kan störa speciellt mycket.

Sen har vi det här med aktieägarna. Tror alla vill se julhandelns flöden rulla på som tänkt. Jag skulle betta på att de håller tidsramen.

Medlem

Är det inte lite märkligt att de inte har släppt trailer 2 än? Nu har folk nästan börjat glömma spelet... 🙃


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Fasen vad pepp man är på det här spelet

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Är det inte lite märkligt att de inte har släppt trailer 2 än? Nu har folk nästan börjat glömma spelet... 🙃

Jag tror det kommer en ny trailer under sommaren nu, kanske juli eller augusti.

Medlem

Allt "försnack" från utgivaren ger mig dåliga vibbar, de försöker verkligen hypea och hissa något vi inte vet så mycket om.

Medlem

Snygg marknadsföring ändå...

"Snälla kan vi få en rubrik om vårt kommande spel. Kan ni göra något på att vi INTE ändrat releasedatumet?"

Medlem
Skrivet av estling:

Allt "försnack" från utgivaren ger mig dåliga vibbar, de försöker verkligen hypea och hissa något vi inte vet så mycket om.

Vad fan är hypea? Låter som en sjukdom. Hajpa heter det.

1
Skriv svar