Spel du önskar du kunde spela för första gången igen

Medlem

red dead redemtion 2 utan tvekan, fy satan va fett det spelet var på alla vis. har lirat det typ 800 timmar

signatur

//monster

Medlem

Gamla spel: Zelda Ocarina of Time, WoW, Diablo 2.
Nyare spel: Ghost of Tsushima, svårslaget.

Eller vad fasen! Hela eran när Nintendo 64 släpptes.

Men detta förutsätter ju att man går tillbaka i tiden till då man upptäckte detta.
Inte bara glömmer ett spel och det fortfarande är 2024. Då har inte de äldre spelen något värde alls.

signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Skyrim såklart.

signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

red dead redemtion 2 utan tvekan, fy satan va fett det spelet var på alla vis. har lirat det typ 800 timmar

Bra på alla sätt förutom att det inte var kul.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Gamla spel: Zelda Ocarina of Time, WoW, Diablo 2.
Nyare spel: Ghost of Tsushima, svårslaget.

Eller vad fasen! Hela eran när Nintendo 64 släpptes.

Men detta förutsätter ju att man går tillbaka i tiden till då man upptäckte detta.
Inte bara glömmer ett spel och det fortfarande är 2024. Då har inte de äldre spelen något värde alls.

Spelat en del Ghost of Tsushima nu när det är släppt till PC. Vackert, välproducerat, ok combat osv. Men i slutändan är det fortfarande bara ännu ett open world-spel ala Ubisoft och inte så värst intressant.

Medlem
Skrivet av T-bolt:

Skyrim såklart.

Nej. De enda bra Bethesdaspelen är de som Bethesda inte utvecklat. Skyrim är rätt mediokert på alla sätt förutom utforskandet. Precis som Obvlivion och Fallout 3.

Det har gått så långt att jag gett upp att försöka mig på fler Bethesda-grejer för jag vet att de kommer vara en medioker upplevelse på sin höjd.

Medlem
Skrivet av skurk:

Bra på alla sätt förutom att det inte var kul.

inte kul!?!!?! slowmotion å grejer, westernspel, knäcker basically ALLT

signatur

//monster

Medlem

The Settlers II ... alla gånger i veckan. Vilket mys det FORTFARANDE är när jag spelar det årligen. Men tänk att få känna den barn-känslan (som jag ju ändå var första gången 1996 och jag spelade första gången hos min kusin - GULD!

Medlem

Tales of Vesperia

Medlem
Skrivet av skurk:

Spelat en del Ghost of Tsushima nu när det är släppt till PC. Vackert, välproducerat, ok combat osv. Men i slutändan är det fortfarande bara ännu ett open world-spel ala Ubisoft och inte så värst intressant.

Oj, vilka olika uppfattningar vi hade. Tyckte combat var den bästa biten av spelet.

signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skriv svar