The Division 2:s nästa DLC tar oss till Brooklyn
Fortfarande bästa looter-shootern ute just nu i min smak. Kommer tillbaka flera gånger om året och startar en ny karaktär.
För mig hade drömmen varit att dom hade säsonger så som PoE och Diablo, var 3dje-4e månad så skapas en ny liga med nytt content som man möter på konstant och kanske ett djupare endgame, gärna player trading på det också.
Kommer hålla förväntningarna nere tillsvidare dock på denna DLC, känns noggrant valt att kalla det DLC, då Warlords of new york kallades för en Expansion, så kommer anta betydligt mindre scope än det.
Oj, oväntat. Det här blir nog att införskaffa när det kommer
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Tvåan klickade aldrig med mig. Jag längtar tillbaka till snöiga, slaskiga, och kalla New York vi hade i ettan. Det hade en helt annan atmosfär mot tvåan.
Håller delvis med. 1an var roligare, men 2an var "bättre".
I drank what?
Tvåan klickade aldrig med mig. Jag längtar tillbaka till snöiga, slaskiga, och kalla New York vi hade i ettan. Det hade en helt annan atmosfär mot tvåan.
Du är välkommen tillbaka. Vi är några tusen som fortfarande spelar
The Division 1 & 2 är till och med världens bästa spel enligt vissa
Jag och mina polare försökte lira både ettan och tvåan men de klickade aldrig. Vi borde ha gillat dem båda men ingen av oss var riktigt överens med spelen av någon anledning. Trots att vi borde tyckt om dem.
Någon som vet om tvåan förändrats mycket senaste 6 åren eller om det bara blivit mer av samma?
The Division 1 & 2 är till och med världens bästa spel enligt vissa
Jag och mina polare försökte lira både ettan och tvåan men de klickade aldrig. Vi borde ha gillat dem båda men ingen av oss var riktigt överens med spelen av någon anledning. Trots att vi borde tyckt om dem.
Någon som vet om tvåan förändrats mycket senaste 6 åren eller om det bara blivit mer av samma?
Det är väl bara att acceptera att du inte gillar spelet.
Personligen försökte jag spela klart kampanjen i både GTA V och RDR2, men orkade inte med dem och slutade mindre än halvvägs. Inte spel för mig helt enkelt. Frågan är om jag ens ska skaffa GTA 6. Men det blir väl det ändå pga all hype och alla kommande 10/10 recensioner.
Det är väl bara att acceptera att du inte gillar spelet.
Personligen försökte jag spela klart kampanjen i både GTA V och RDR2, men orkade inte med dem och slutade mindre än halvvägs. Inte spel för mig helt enkelt. Frågan är om jag ens ska skaffa GTA 6. Men det blir väl det ändå pga all hype och alla kommande 10/10 recensioner.
Stå på dig, du klarar att stå emot hypen den här gången
Äger fortfarande tvåan, så därför jag funderade lite på hur det utvecklats med åren, om det är värt att övertyga grabbarna om ett återbesök
Stå på dig, du klarar att stå emot hypen den här gången
Äger fortfarande tvåan, så därför jag funderade lite på hur det utvecklats med åren, om det är värt att övertyga grabbarna om ett återbesök
De är inte dåliga spel och de tekniska aspekterna är fantastiska. Men de klickade aldrig av någon anledning för mig. Tidigare gnällde jag en hel del över dem, men försöker undvika det numera.
Även världens bästa spel lär ha vissa som inte gillar dem.