Rösta! Vilka spel i augusti längtar du till?

Robot
Rösta! Vilka spel i augusti längtar du till?
Releasehästryttare

Lägg till

Supraworld

Discounty

quartet

tack!

Medlem

Helldivers 2 xbox series. Förköpt och klart!

Medlem

Var länge sen jag faktiskt längtade till spelsläpp, om det är mig det är fel på eller spelen som släpps vet jag inte!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Var länge sen jag faktiskt längtade till spelsläpp, om det är mig det är fel på eller spelen som släpps vet jag inte!

Förmodligen båda jag sitter i samma båt.

Men! just nu håller jag ett extra öga på Dark Heresy och Zero company som verkligen inte släpps i augusti

Medlem

metal gear 3 remaken är man rätt taggad på.

It's not a lake, it's an ocean

Nja, ingenting jag är jättesugen på. Det blir Gamecube för hela slanten i augusti.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Titan Quest 2 EA släpptes igår
Annars väntar jag på MGS3: Delta

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Längtar extremt mycket till Mafia-spelet. Känns helt rätt att gå tillbaka till ett storydrivet mer linjärt spel. Gillar premissen att man är i Italien på tidigt 1900-tal också.

signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Metal Gear (som fick min röst) och Mafia blir dag ett här.:)

Känns som det kommer bli ett bra halvår. Ser även fram emot Silent Hill, Final Fantasy Tactics, Metroid Prime 4 (förhoppningsvis) och Pokemon Legends.

signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Härlig månad!

Xboxarna får spela Helldivers 2 och PS5orna får spela Gears of War

Mer sånt!

Medlem

Ska verkligen bli intressant att se hur MGS3 blir. Jag är absolut öppen för att spela igenom det för femte eller sjätte gången, fast nu i upphottad motor.

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT

Medlem

Njae, det blir nog mest mer Valheim.

signatur

Real yakuza use a gamepad.

Medlem

Dying light the beast har ändrat datumet till 19:e september.

Medlem

Är orimligt sugen på mafia.. för första gången på säkert 10år har jag förbokat ett spel.

Spelade aldrig trean men det här ser ut att passa mig alldeles utmärkt

Medlem

För egen del så blir det Varlet i Augusti. Finns ej på listan av någon anledning.

Ett nytt JRPG inspirerat av Persona. Släpps Aug 28 till PC/Switch/PS5

Medlem

Mafia skulle jag nog säga, gillar att det utspelar sig i Italien.

Medlem

1. Mafia: The Old Country (betalt och klart)
Kan bli som ett Bertoluccis Novacento fast spel i stället för film.

2. Gears of War: Reloaded (For the Queen!)
Första spelet har seriens bästa kompetitiva multiplayer enligt mig och många andra. Gnashern & Snubben kommer att gå varm genom kranier och kött i höst.

Edit:

(Dying Light: The Beast (Mirror's Edge med zombies)
Låt spelaren mappa sin egen kontroll och rätta till skavankerna i tvåan så kan det bli en blivande klassiker.) Släpps tydligen i september nu.

3. F-Zero GX via Switch 2 (Vassaste arkadracern någonsin) Väntar bara på GC kontroller.

4. Senua's Saga: Hellblade II Enhanced (suget har vuxit under sommaren att varva spelet med nytt headset)

Medlem

nya mafia klart högst på listan! älskade dom tidigare spelen men dom känns för utdaterade för att lira nu tycker jag tyvärr. menmen, backlog enorm som vanligt så det är lugnt!

signatur

//monster

Backloggens befriare

Kan inte påstå att något på den listan lockade.

signatur

Ad hoc addendum

Releasehästryttare

Oroande att det är så många som är sugna på nya mafia när det troligtvis på under 60% och blir ett dåligt till mediokert spel som bäst.

Medlem
Skrivet av Devan:

Oroande att det är så många som är sugna på nya mafia när det troligtvis på under 60% och blir ett dåligt till mediokert spel som bäst.

Folk är nog sugna på något annat än bara Fortnite och drakar från medel tiden som det finns 738 olika spel att välja mellan från bara den här generationen. Släpps samma skräp vecka efter vecka.

Medlem

Echoes of the end som släpps 12 augusti Finns inte med på listan

Medlem
Skrivet av AELDSTAR:

1. Mafia: The Old Country (betalt och klart)
Kan bli som ett Bertoluccis Novacento fast spel i stället för film.

Eller som Mafia 3... Men smart att förköpa

Medlem

Herdling
gjorda av Okomotive (FAR serien) och Panic (Firewatch) är ett intressant och annorlunda spel där du tar rollen som en vägvisare för en flock med djur genom vackra landskap på väg till ett berg. Kan bli en superchill, stämningsfull och vacker upplevelse. Herdling kommer till Xbox Game Pass 21: a augusti och diverse olika format.

Skrivet av AndyZedd:

Echoes of the end som släpps 12 augusti Finns inte med på listan

Hur har jag missat detta? Verkar riktigt intressant. Tack!

Edit:

Skrivet av ecHo!:

Eller som Mafia 3... Men smart att förköpa

Jag har sett tillräckligt mycket för att tvivla på att det blir ett Mafia 3 och gillar verkligen att det blir mer strömlinjeformat då jag älskade de två första Mafia spelen för storyn. Tvåan är min favorit.
Jag är helt såld på det här Mafia spelets tidsålder, koncept och setting.

Jag vet inte hur ni andra gör, men förköper väldigt sällan numera och har pengar över i spelbudgeten tack vare trumvirvel Game Pass (tänk om PS Plus blev lika bra framöver).

Sifferbetyg påverkar mig sällan numera och jag gillar fortfarande att läsa välskrivna (och gärna kritiserande samt reflekterande) recensioner, men de blir sällan ett avgörande för mig. 🙂

Skrivet av smuts:

Ska verkligen bli intressant att se hur MGS3 blir. Jag är absolut öppen för att spela igenom det för femte eller sjätte gången, fast nu i upphottad motor.

https://media1.tenor.com/m/NL5gtpdYcugAAAAC/revolver-ocelot-g...

Upphettad kontroll hoppas jag på! Är det någon som vet om vi kommer kunna spela med mus till PC ?

1
Skriv svar