Spana in alla trailers från THQ Nordics show

Robot
Spana in alla trailers från THQ Nordics show

Från Svampbob till ett Dark Messiah-liknande actionspel.

#Thq-nordic, #nyhetstips

Medlem

Damn, det har ju varit en del snack om vart alla Scrollslikes är och här har vi ett som ser ballt ut.

signatur

Real yakuza use a gamepad.

Medlem

Förvånansvärt bra show! Är nog den bästa som har varit under sommaren.

Många intressanta titlar

Medlem

Fatekeeper ser ju riktigt coolt ut.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Fatekeeper åkte in på min wishlist. Trailern var bra, och det såg riktigt intressant ut. En flagga är väl UE5, får hoppas att de optimerar det tillräckligt innan release. De bekräftade UE5 här, och att de började utveckla spelet 2021.
https://steamcommunity.com/app/2186990/discussions/0/60078544...

Medlem

Ja Fatekeeper såg riktigt ballt ut. Verkligen Dark Messiah vibbar

Medlem
Skrivet av magma:

Fatekeeper ser ju riktigt coolt ut.

Ja det var faktiskt lite tyngd och feedback på slagen där, har man inte varit bortskämd med senaste tiden.

Får man hålla ett öga på framöver.

Medlem

Hoppar på Fatekeeper-tåget, det ser riktigt spännande ut. Håller alla tummar och tår för att det blir bra, verkar också vara första spelet från studion, så jag hoppas att dom kan leverera

Medlem

Jag brukar inte spela Early Access men TitanQuest2 är väldigt frestanda annars va det väl Fatekeeper som såg mest intressant ut.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Ja det var faktiskt lite tyngd och feedback på slagen där, har man inte varit bortskämd med senaste tiden.

Får man hålla ett öga på framöver.

Påminner lite också om Alkahest, som ser ut att vara starkt influerat av Dark messiah. Båda finns på wishlist.

signatur

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Jag brukar inte spela Early Access men TitanQuest2 är väldigt frestanda annars va det väl Fatekeeper som såg mest intressant ut.

Är smått sugen på att stödja då de siktar främst på singel-player och så kan du köra i offline-läge, men kommer lägga till co-op i framtiden. Det har inget onlinekrav eller mikrotransaktioner så plus i kanten för det. Ser ut att gå tillbaka till den mer klassiska stilen, vilket jag gillar. Priset tilltalar också en del, såvida de levererar mot slutprodukten.

signatur

Medlem

Mmm mycket aRPG åt folket, me likey!

Medlem

Jag blev riktigt intresserad av Svampbob spelet tack vare Hasselhoff!

Medlem
Skrivet av magma:

Är smått sugen på att stödja då de siktar främst på singel-player och så kan du köra i offline-läge, men kommer lägga till co-op i framtiden. Det har inget onlinekrav eller mikrotransaktioner så plus i kanten för det. Ser ut att gå tillbaka till den mer klassiska stilen, vilket jag gillar. Priset tilltalar också en del, såvida de levererar mot slutprodukten.

Köpte det nu precis av just den anledningen. Gillar studion, älskar föregångarna och vill att spelförlagen fortsätter släppa bra(?) RPG för singleplayer och utan liveservice!

Medlem

Blev ett köp av Titan Quest Ii... Blev besviken på SD performancen men kanske blir bättre under utvecklingen. Funkade bra på datorn iaf. Riktigt trevligt spel. Ska bli kul att köra igenom

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Ser sjukt fram emot att få spela Reanimal

Medlem

Kul med Dark Messiah vibbarna och kul att det är två sådana (Alkahest är den andra) spel på gång nu. Varför har det dröjt så länge? Är väl snart 20 år sedan Dark Messiah kom och känslan i det var ju helt otrolig, märkligt att ingen annan har anammat det förrän nu. Eller har jag missat någon annan titel som kommit?

Medlem

Nu blev man ju sugen på en remaster av Sacred 1, som är det enda riktigt bra spelet i serien.

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Både Fatekeeper och SpongeBob SquarePants: Titans of the Tide såg riktigt bra ut.

It's not a lake, it's an ocean

Bra variation där! Ser väldigt mycket fram emot Reanimal och Eternal life of Goldman såg mysigt ut.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ser mycket fram emot Gothic.

signatur

I drank what?

Medlem

The Guild - Europa 1410
Längtar som fan. En spelserie jag varmt följt sen första släppet

Skribent

The Eternal Life of Goldman-trailern tog en.. vändning. Hamnade på wishlisten!

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

FM-guru
F.d. Sisyr

The Guild!!! Hoppas det blir grymt. Konceptet är fantastiskt, men tidigare spel har alla varit tveksamma i utförande. Last Train Home var ett bra spel, så har förhoppningar denna gång.

Medlem

Titan Quest 2, Gatekeeper och Reanimal kommer jag hålla ett öga på.

1
Skriv svar