Nytt God of War kan vara gång, antyder jobbannons

Robot
Nytt God of War kan vara gång, antyder jobbannons

Ska ha erfarenhet av God of War i tredjeperson.

#god-of-war, #playstation, #sony-santa-monica

Redaktör
Ponny

Behöver mer God of War i mitt liv. Tar gärna en biljett till Egypten, tack.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

skulle det inte komma nåt sidestory spel i år ? antar detta är nåt annat

Medlem

Vi får hoppas att det är en bra bit in i vissa delar av utvecklingen, så att det inte dröjer för länge till release. Sony släpper alldeles för få spel just nu.

Medlem

Ser gärna nåt rätt combat-orienterat (med en bra story i bakgrunden som alltid, så klart). Nu när jag tänker efter så har jag inte spelat det där gratis Roguelike-DLC:t som släpptes för ett bra tag sen. Får bli på tur efter Deltarune, och Silksong och allt vad det ni är 🙂

Medlem

Kräver tre årig god of war vuxen utbildning

Medlem

Förväntar mig att tredje spelet i nya trilogin utvecklas pga Ragnarök slutade som den gjorde.

Medlem
Skrivet av Piraten88:

Förväntar mig att tredje spelet i nya trilogin utvecklas pga Ragnarök slutade som den gjorde.

Den nya ”trilogin” tog väl slut i och med Ragnarök? Det var tänkt från början som 3 spel, men de kokade ner allt till 2.

Det är väl en ny story i nya GoW?

Medlem
Skrivet av Therant:

Den nya ”trilogin” tog väl slut i och med Ragnarök? Det var tänkt från början som 3 spel, men de kokade ner allt till 2.

Det är väl en ny story i nya GoW?

Ja jag tror Cory varit rätt tydlig med att den nordiska berättelsen är slut. Detta blir nog nåt helt nytt. Gissar att dom skippar Atreus då eftersom han är självständig nu.

Gärna "gamla" god of war. Mindre barn, mer slakt!

Medlem
Skrivet av Köttarbjörnen:

Gärna "gamla" god of war. Mindre barn, mer slakt!

Håller med fullständigt. Låt Atreus stanna hemma.

Medlem
Skrivet av Lidodido:

Ser gärna nåt rätt combat-orienterat (med en bra story i bakgrunden som alltid, så klart). Nu när jag tänker efter så har jag inte spelat det där gratis Roguelike-DLC:t som släpptes för ett bra tag sen. Får bli på tur efter Deltarune, och Silksong och allt vad det ni är 🙂

Det där DLC:t är faktiskt riktigt roligt

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

skulle det inte komma nåt sidestory spel i år ? antar detta är nåt annat

Rykte om ett god of war med metriodvania stuk 👍Gammal nyhet

Medlem

Jag gav GoW Ragnarök 1 av 5 i betyg. Det var pruttdåligt. Dåligt tempo, för mycket Atreus, moderniserat språkbruk, konstiga dialekter, dåligt manus, pusselsvar precis överallt (medans man utforskar och under bossfighter), bossfighterna var både små och låsta inom små cirklar, platt slut. Och representationen av nordisk mytologi är det absolut sämsta jag någonsin har sett. De brydde sig mer om att få in Amerikanska minoritetsgrupper än norden. Man känner inte igen Midgård. Jag tror inte det finns något positivt att säga om spelet.
Jag vet inte om Cory Balrog kan göra något bättre som regissör i framtiden. Santa Monica verkar inte ha kompetensen.

1
Skriv svar