Rösta – Hetaste spelen i september

Robot
Rösta – Hetaste spelen i september

Silksong, fotboll, Silent Hill, Borderlands... Rösta fram dem du ser fram mot.

#releaselistan

Undrar vilken silkeslen sång som kommer toppa denna lista.

signatur

ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ

Gnällkuk

Nu får du skämmas! Svenska Jump Space (föredetta Jump Ship) släpps i EA 19:e september och är inte med?

https://store.steampowered.com/app/1757300/Jump_Space/

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ingen av dom.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inte mycket för mig personligen, men Silent Hill ffffick min röst

Skribent

Har tålmodigt väntat på riktiga släppet av Deep Rock Galactic: Survivor.. Så det fick min röst. Sen är frågan om jag orkar/hinner spela den här månaden.

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Ingen av dom.

Nej, inte för mig heller. Känns som en ovanligt sval spelhöst.

signatur

Och allt vad det innebär, fortfarande.

Medlem

Slår ett slag för Strange Antiquities och Cloverpit som jag tror kan bli bra båda två.

FM-guru
F.d. Sisyr

Oklart, många intressanta spel. Man kan tycka Silksong borde vara givet, men jag har spelat mig utled på metroidvania så för egen del får Silksong vänta ytterligare ett tag.

Medlem

Rätt många intressanta spel men blir nog bara Silksong som jag köper. Vill/orkar inte spela lika mycket längre så plockar bara ”russinen i kakan” så att säga. Vill jobba på backloggen innan större mängder nya spel köps.

Medlem

Silksong och Silent Hill f.

Cronos och Hell is Us hamnar i "mjaa, kanske"-hyllan.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Borderlands 4 och Slime Rancher 2.

Sen är man ju bra sugen på Endless Legend 2 också, men vete tusan om man ger sig på EA.

Medlem

Har ni gjort en likadan lista tidigare? Gillar det skarpt, smidigt sätt att rösta och samtidigt få reda på några nya spel

Medlem

Hell is Us och Silksong. På samma dag också! Hur ska man hinna med båda.

Medlem

Ni har med Star Wars Outlaws till Switch 2......

Men inte Legend of Heroes Trails in The Sky First Chapter Remake?

Obegripligt.

1
Skriv svar