Starfield firar två år – hintar om story-DLC:t Terran Armada?
Någon som har spelat Starfield senaste året?
Jag spelade när det kom men var så jäkla trasigt så slutade spela och försökte 1 år senare men var samma.
Tycker det är likadant än.
Testade för tre veckor sen igen.
Fula ansikten, stela animationer, janky movement, stel gunplay, skittrist generic space story, tomma fake open world planeter som ser likadana ut och där du inte kan landa var du vill, laddningsskärmar till förbannelse så man sitter mest och stör sig.
Det enda som är bra är utseendet på skeppen. Gillade NASA-punk vibbarna.
Den här snubben har typ samma upplevelse som jag.
Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.
Jag gillar Starfield skarpt. Fungerade fint för mig på PC vid release också. Enstaka bugg råkade man väl ut för, men inte alls som tidigare Bethesda-spel.
Jag tar Starfield varje dag i veckan före Skyrim och Fallout. Men men, smaken är som baken! Personligen älskar jag atmosfären och storyn, och sidouppdragen. Designa egna skepp blir ju sällan tråkigt heller, sen att de inte riktigt blir som man vill alltid är ju en annan femma 😅
Någon som har spelat Starfield senaste året?
Jag spelade när det kom men var så jäkla trasigt så slutade spela och försökte 1 år senare men var samma.
Spelade igenom nya DLCet vid release och gillade det skarpt. Det har sina svagheter men deras styrker är banne mig riktigt starka. Tycker gunplayet är starkt, gillar designen också. Kan absolut tänka mig spela igenom det igen när det kommer nytt DLC.
En glad kalmarit boende på Gotland!
Jag älskar det här spelet. Jag är fascinerad av rymden. Gillar sch fi-filosofier. Jag tycker om spel där man kan göra många olika saker. Alltifrån story, byggande, utforskande, rollspelande till strider. Bethesdas spel är som mångkamp i friidrott. De är inte bäst på något. Men de är de enda som är bra på allt.
Beroende på när DLC:t kommer blir det nog en ny playthrough. Försökte nu när det senaste DLC'et kom. Men kändes som det inte var tillräckligt mycket nytt för att berättiga en helt ny runda.
Hoppas bara dom fixat bas byggandet. Skulle gilla att se att det funkade. Kommer ihåg att det var riktigt buggigt och inte gav några fördelar..... hade älskat kunna crafta min egna vapen och ammo till dom.