Battlefield 6 stakar ut 2025, avslöjar gratis innehåll: kartor, vapen, nya lägen
Inte ens gratis innehåll lockar mig mer efter kommande uppköp. Alla borde bojkotta det så de som köper går så jädra mycket back på affären
Måste vara jobbigt övertänka allt
Spela spel är kul ibland.
ändå positivt att det inte är massor med skins tryckt i ansiktet på en dag 1. är helt övertygad att det kommer ske snart dock. men dom har lite self-restraint nu i början iaf.
Eastwood kartan ser ut som om den utspelar sig på BR kartan, så kanske finns en chans att nov 18 är datumet då BR läget släpps.
Har vi någon info ifall dessa bössor osv måste låsas upp vid "free tiers" i något bpass eller är det bara dag1 tillgängligt med patchen.
Inte ens gratis innehåll lockar mig mer efter kommande uppköp. Alla borde bojkotta det så de som köper går så jädra mycket back på affären
Buhu, finns det inte större problem att lägga energi på?
Fun Fact: Köpet är inte ens genomfört än, och kommer inte ha någon inverkan på BF6's utveckling.
Life's a giant party, and I'm not invited...
Fun Fact: Köpet är inte ens genomfört än, och kommer inte ha någon inverkan på BF6's utveckling.
Det har väl mer att göra med att pengarna i slutändan hamnar i en diktatur som ständigt bryter mot mänskliga rättigheter om nu köpet går igenom, men kunde Microsoft köpa Activision Blizzard så ser jag ingen anledning till varför köpet skulle stoppas.
Det har väl mer att göra med att pengarna i slutändan hamnar i en diktatur som ständigt bryter mot mänskliga rättigheter […]
Pif har väl varit den största enskilda aktieägaren ett bra tag vid det här laget?
nä, väldigt negativt tänkt. helt onödigt
//monster
Känns mycket lovande att alla vapen, fordon och kartor etc ingår oavsett vilken version man köper.
Antar att battlepass kommer innehålla enbart cosmetics då?
ja förmodligein. har för mig dom sa att skins och sånt "inte ska sticka ut" för mkt lr så heller
//monster
Sista banan som är med snötema är en omarbetar version av en av New York banorna.
Den kartan man minst gillar 😅
Hur vet du det? Dessutom är det klart om 6 månader, ska dom inte fortsätta utveckla spelet efter det menar du?
Känns mycket lovande att alla vapen, fordon och kartor etc ingår oavsett vilken version man köper.
Antar att battlepass kommer innehålla enbart cosmetics då?
Gamla spelen hade nya banor bakom betald DLC. Problemet är att det splittrar spelar basen varje gång man behöver betala för en bana.
Gamla spelen hade nya banor bakom betald DLC. Problemet är att det splittrar spelar basen varje gång man behöver betala för en bana.
Ja det var rätt mycket färre som spelade ex bf2 special forces eller bf 1942 road to rome kartorna, vilket var synd. Kartor bör inte va låsta bakom betalning eftersom de då inte får spelare.
Bättre de håller fordon, vapen och sånt bakom betalning.
Är jag gammal och trött? Jag blir bara frustrerad över alla updates. Hur ofta kom det nya banor och grejor till CS? Känns som man spelade dust, nuke och train i en livstid
Spanade in Diablo 4 igen för första gången sen release, och allting var ju så sjukt förändrat att jag gav upp direkt då jag inte orkade sätta mig in i alla förändringar dom gjort.
Fan hard-knocked-life att försöka vara en casual-gamer nuförtiden.
Hur vet du det? Dessutom är det klart om 6 månader, ska dom inte fortsätta utveckla spelet efter det menar du?
Läste att det skule dröja till slutet på 2026/2027 innan det är klart. Sen är det fortfarande möjligt att köpet blir stoppat pga diverse länders lagar och regler (räcker inte med USAs FCC för att godkänna).
Så ett uppköp är inte spikat, och det är inte i närheten genomfört. Microsoft-Activision köpet tog ju som bekant ett par år.
Life's a giant party, and I'm not invited...
Är jag gammal och trött? Jag blir bara frustrerad över alla updates. Hur ofta kom det nya banor och grejor till CS? Känns som man spelade dust, nuke och train i en livstid
Spanade in Diablo 4 igen för första gången sen release, och allting var ju så sjukt förändrat att jag gav upp direkt då jag inte orkade sätta mig in i alla förändringar dom gjort.
Fan hard-knocked-life att försöka vara en casual-gamer nuförtiden.
Ny nivå av privilegium att klaga på gratis content
Ny nivå av privilegium att klaga på gratis content
Haha! Så sant. Men de var ju nice att veta var nånstans man kunde sitta och campa med AWPn i lugn och ro 😂
Det som är problemet när man blivit gammal, det är numera omvänt brist på tid och inte pengar 🤪