FZ:s skattjakt - vinn en platt-tv!

Inaktiv

Lite chockad att en del flyger iväg med 50p varje gång, och samma personer! tror inte att det bara är 10st som sitter här idag och försöker vinna! jag har inte missat en stor poäng summa hit tills.

signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi håller tvärkoll på hur folk samlar poäng. Oroa er inte, om nån fuskar kommer de bli av med sina poäng.

Medlem

Låter bra Tompa. Fast kommer de att bli av med den omgående eller blir det när ni sammanställer allting efteråt?

/ LordDaimos

Inaktiv

Vill gärna säga grattis till Booman

Du har ju vunnit "skit" mycket, 3 möss, 1500 kronor på mediamarkt, 1,5 års prem på pcgamer/superplay och tillslut en ps3

Stort grattis till dig

Medlem

jävligt fint sätt att locka gamla medlemmar till FZ iaf, big ups till FZ! Har inte varit här sen Q2-tiden.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Vill gärna säga grattis till Booman

Du har ju vunnit "skit" mycket, 3 möss, 1500 kronor på mediamarkt, 1,5 års prem på pcgamer/superplay och tillslut en ps3

Stort grattis till dig

Så det går när man är arbetslös och sitter hemma och pillar sig i naveln boman din tjüv

Medlem

Hehe, tack igen. Sjukt glad över vinsterna.

Medlem

du får posta pics när du spelar på ps3:an

Inaktiv
Skrivet av boman:

Hehe, tack igen. Sjukt glad över vinsterna.

Du borde ta bild på hela skiten

Jag förmodar väl att du får allt i ett "stort" paket?

Jag skulle inte vara Sjukt glad jag skulle gå ryck och srpinga runt och skrika

Inaktiv

Jag undrar om det finns någon form av s.k "vinstskatt" på priserna, eller betalar vinnaren bara leveransen hem?

signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Redaktör
Skrivet av LordDaimos:

Låter bra Tompa. Fast kommer de att bli av med den omgående eller blir det när ni sammanställer allting efteråt?

OM någon ska bli av med poäng så sker det senare.

signatur
Medlem

Okej, intressant att veta. Jag kastar in handuken nu iaf, fick en blåskärm just när jag höll på att skriva in texten för en symbol och fick starta om, sen hade jag tappat ytterligare 30p mot de ovanför så nu är jag riktigt körd. Lycka till alla andra!

/ LordDaimos

Antikvitet

Att man kan logga in med sitt konto från flera datorer påverkar inte hur många symboler som visas. Symbolhanteringen är helt bunden till kontot, inte till datorn som är inloggad.

signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Jag skulle gärna vilja ha ett svar på min fråga så fort som möjligt, eller i.a.f få veta om det inte går och svara på. Tack!

signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av LordDaimos:

OM någon ska bli av med poäng så sker det senare.

Skrivet av LordDaimos:

Okej, intressant att veta. Jag kastar in handuken nu iaf, fick en blåskärm just när jag höll på att skriva in texten för en symbol och fick starta om, sen hade jag tappat ytterligare 30p mot de ovanför så nu är jag riktigt körd. Lycka till alla andra!

/ LordDaimos

Sammanträffande? Jag säger inget, men jag hoppas FZ släpper namn på ev. fuskare till de ärliga tävlandes (om nu inte alla är det) ära.

Medlem
Skrivet av John:

Att man kan logga in med sitt konto från flera datorer påverkar inte hur många symboler som visas. Symbolhanteringen är helt bunden till kontot, inte till datorn som är inloggad.

Men om man är inne på 3 avdelningar samtidigt så är chansen att man hittar en symbol större än om man går in på 1 i taget?

Medlem

Blev riktigt besviken på den här tävlingen. Gick upp före sju i morse (vilket aldrig händer annars), men när jag insåg att det gick att fuska sig fram gav jag upp. Jag tvivlar starkt på att FZ har stake nog att erkänna att det gick att fuska i tävlingen, och dessutom göra någonting åt det.

Väldigt trist, för egentligen förtjänar de ju stort beröm för en annorlunda och givande tävling, men den faller ju på oärligheten.

Medlem

heja boman och satanski

signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Gah håller ni på fortfarande

Vaknade upp från den stora öl-dimman från i fredags nyss
Hade vore kul och kunnat deltaga/haft en chans men man kan väll inte få allt här i livet, stort grattis alla ni som vunnit något när detta är slut.

Merry X-mas everyone

signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av ZerOne:

Sammanträffande?

Intrigen tätnar...

Seriöst. Hur orkar du?

Antikvitet
Skrivet av pikzel:

Blev riktigt besviken på den här tävlingen. Gick upp före sju i morse (vilket aldrig händer annars), men när jag insåg att det gick att fuska sig fram gav jag upp. Jag tvivlar starkt på att FZ har stake nog att erkänna att det gick att fuska i tävlingen, och dessutom göra någonting åt det.

Väldigt trist, för egentligen förtjänar de ju stort beröm för en annorlunda och givande tävling, men den faller ju på oärligheten.

Maila mig och förklara hur du tror att man kan fuska i stället, så ska jag förklara varför det inte går.

signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Jäävlar, var ni uppe såpass tidigt imorse?
Galet!
Hoppas att det inte pågår massa fuffens och att folk som förtjänar att vinna gör det
Var grymt sugen på platt-tvn, meen.. jag var ute igår och kom hem och la mig till 4:30.. skulle aldrig orka sitta och klicka hela dagen heller vilket som, får hoppas på ett liknande pris på någon lite mer casual tävling nångång

Inaktiv

Ähh Nånting skumt är det med det här. Så är det bara "Pungt"

Inaktiv

Jag kliar mig lite i huvudet och undrar hur en kan ligga 260p för mig. Jag uppdaterar sidan varje minut efter poäng. Tack gode gud att man har youtube & hund skrället bre vid till sällskap, tror jag försöker ett litet tag till.

signatur

The definition of insanity?

Medlem

FZ skattjakt är det sämsta jag varit med om. Ge alla en chans att vinna istället med traditionella tävlingar istället för att man ska sitta fast klistrad vid datorn så man hinner samla symbolerna.

grattis till dom iaf som haft tid.

Inaktiv

Jag hittar 3 symboler nästan på raken, sen försvinner de i några minuter eller så kommer det inte nån mer alls på den batchen (även om det är hundratals kvar), trots att andra (dvs toppen) kan samla i full-speed. Vad beror detta på? Tror att vinnaren är den som vet hur man kommer runt detta. Och då snackar jag ibland hundratals sidvisningar utan symbol.

Kanske samma bugg som Excerion märkte av. Jag skulle tro att det är något som har att göra med att en tjänst försöker läsa av ett värde innan databasen har skrivit eller liknande. Konstigt om de skulle försvinna i många minuter, men något är det helt klart.

Och nej, jag har ~30p så det kan inte vara att de är otroligt sällsynta pga min poäng.

Medlem

Den här frågan har säkert ställts tidigare: Om man vinner 6 månaders prenumeration och man redan prenumererar på PC Gamer så förlängs den med 6 månader?

Medlem

Ni får gärna ha tävlingar i form av spel, som är lite kluriga eller kräver spelfärdigheter att klara av, men låt ALDRIG, ALDRIG mer rent spam av sajten, eller hur länge man är inloggad ha betydelse i tävlingar. Då leder det enbart till att de utan liv, arbete och studier har möjlighet att deltaga.

Visst. Få studerar eller arbetar under helgen, men man vill ju helst göra annat än vara konstant inloggad på FZ i helgen för att kunna deltaga i era tävlingar.

Om målet var att gynna de som är mest aktiva i sajten, så har ni ju uppenbarligen misslyckats ändå, då storvinnarna MrSnöre och Boman har 1 respektive 11 foruminlägg var.

Nej, gör om, gör rätt. Bättring till nästa gång.

signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Det enda jag tycker är fel med den här tävlingen är att den håller på så länge. Det borde räcka med ett par timmar, samma sak bara att ingen behöver slösa bort en hel dag...

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Ni får gärna ha tävlingar i form av spel, som är lite kluriga eller kräver spelfärdigheter att klara av, men låt ALDRIG, ALDRIG mer rent spam av sajten, eller hur länge man är inloggad ha betydelse i tävlingar. Då leder det enbart till att de utan liv, arbete och studier har möjlighet att deltaga.

Visst. Få studerar eller arbetar under helgen, men man vill ju helst göra annat än vara konstant inloggad på FZ i helgen för att kunna deltaga i era tävlingar.

Om målet var att gynna de som är mest aktiva i sajten, så har ni ju uppenbarligen misslyckats ändå, då storvinnarna MrSnöre och Boman har 1 respektive 11 foruminlägg var.

Nej, gör om, gör rätt. Bättring till nästa gång.

Lägg av med gnällandet , detta var något annorlunda samt något man kunde påverka som deltagare mer än att bara slumpen avgör. Du får det att låta som din lagliga rättighet att delta i tävlingen , alltså passar det inte dig med tider, liv , arbete osv så är det inte svårare än att skita i det och hålla käften.

Bra tävlingar FZ

Skriv svar