Singleplayer-demo till Company of Heroes
Ok, hjälper till o seeda lite med 30 Mbit/s så att den ska komma igång, eftersom jag redan tankat ner den, men ni andra får gärna också hjälpa till och stanna kvar o seeda när ni är klara.
Fy helvete vad kul single player verkar bli föresten. Av de få banor som finns i demot, så verkar det klart bli den mest cineastiska upplevelsen i ett RTS jag någonsin spelat. Största ahaaa-upplevelsen fick jag när det förrendrerade introt övergick i realtidsrendrering av spelmotorn, och efter det så brydde man sig verkligen inte om det var förrendrerat eller ej, pga den höga kvalitén på max settings i spelmotorn. I synnerhet med alla skakiga handkamera-vinklar i cutscenesen.
Demot (eller single-player beta, som det enligt relic heter) har varit uppe rätt länge, fick ner det i lördags kväll.
Riktigt jävla grymt! Flöt ganska bra också, trots att jag låg på minimum-kraven. Det ska släppas ett till demo senare, som är optimerat enligt versionen som har gått guld.
Riktigt jävla grymt! Flöt ganska bra också, trots att jag låg på minimum-kraven. Det ska släppas ett till demo senare, som är optimerat enligt versionen som har gått guld.
Jo, blir intressant att se hur det optimerade demot går.
Har förvisso redan allt på max, men Relic skulle ju slänga till ännu högre inställningar allt eftersom, så hoppas en del av dem kommer med i det optimerade demot.
Helt övergalet bra! Borde köpa två ex, multiplayer kommer ju krossa i COH! Kan tänka mej en match där målet är att skjuta sönder banan totalt.
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
Vad är en torrent????
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Hur laddar ni ner demot.........själv får jag bara ner en fil på 30kb........HJÄLP!!!!!!
Ladda ner BitTorrent här: www.bittorrent.com