Tyranider i Dawn of War II
Thumba du har fel Sister of Battle hör inte till ordo Hereticus.
Dom tillhör Ecclesiarchy den religiösa biten av Imperials Regering också kallat Adeptus Ministorum.
Dock har dom ett nära samarbete med Ordos hereticus.
Sister of Battle founded som Ordes Militant.
Dock hur man ser på struckturen lite kan man tolka de olika
men jag ville ju ha imperial guard :'(...
Du lär få dem också
DoW2 blir modulärt
Thumba du har fel Sister of Battle hör inte till ordo Hereticus.
Dom tillhör Ecclesiarchy den religiösa biten av Imperials Regering också kallat Adeptus Ministorum.
Dock har dom ett nära samarbete med Ordos hereticus.
Sister of Battle founded som Ordes Militant.
Dock hur man ser på struckturen lite kan man tolka de olika
du har så rätt, Adepta Sororitas tillhör Eccelsiarchy, dumt av mig:P
"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern
Hoppas Imps kommer på någe vis. Mina favoriter ju. Har liksom föreställt mig en massa gun emplacements som pepprar ner svärmar av tyranids
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
De kunde allt skippa Eldar till att börja med och köra på Chaos eller Necron. De är helt klart ballare än rymdalverna.
Fail ..... Chaos är gryma men necron ....nja dessa kan de skippa . Eldar rules
För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .
bubu detta är ju Zerg från Starcraft bububu
Snarare Blizzard som rippade Tyranids till Starcraft, men nekades licensen till Warhammer 40k, varpå de tvingades byta namn på raserna (Space Marines blev Terrans, Tyranids blev Zergs, Eldar blev Protoss) och ändra lite i utseendet för att de inte skulle bli stämda.
...Därför känns det logiskt att Nids äntligen kommer med även i Dawn of War och man får tillfälle att zerglingswarma med orginalet!
bubu detta är ju Zerg från Starcraft bububu
Snarare Blizzard som rippade Tyranids till Starcraft, men nekades licensen till Warhammer 40k, varpå de tvingades byta namn på raserna (Space Marines blev Terrans, Tyranids blev Zergs, Eldar blev Protoss) och ändra lite i utseendet för att de inte skulle bli stämda.
...Därför känns det logiskt att Nids äntligen kommer med även i Dawn of War och man får tillfälle att zerglingswarma med orginalet!
jag har en känsla av att "Teh intehrnets" kommer att svämma över av kommentarer om att Tyranids är Zerg rip-offs när spelet kommer ut;)
Hoppas att de fixar det enormt korkade pathfinding systemet. Blev galen när gubbarna gick hej vilt istället för att gå som man beordrade de att göra.
Är ju CoH-motorn istället för Impossible Creatures-motorn nu, så någon IC-pathing lär du inte få se i DoW2.
Tyranids kan bara göras rättvisa om dom har Imperial Guardsmen att slakta ju:heart:
Hoppas på Necrons i första expansionen!
Jag tror att Orkerna kommer att bli roliga, dom galna svamparna blir ju lyckliga om dom har någonting stort att klubba ned.
Det är väl inte så farligt med folk som tror att Tyranids är rip-off på zergs om man jämför med att jag hört kidz säga saker som "Åh nu har de gjort ett figurspel baserat på DoW."
Dagens ungdomar.
Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.
En sak jag sakna i senare spelen var ingen story like mode riktigt. om jag inte kommer ihåg helt fel. så var fösta spelet en story line.. ?
Jupp, det var det, och i Winter Assault. Jag känner detsamma, jag har hellre en linjär campaign än sån där världsherravälde grej. Orkade aldrig spela klart dem.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.
Äntligen Tyrandis till DoW. Ang Svampkommentaren (orks) så undrar jag hur pass mycket kritik som GW fick ta för den glidningen dom gjorde till 4th edition när dom släppt Ork armybooken
Min kompis som har säkerligen runt 4k Orks höll på att hysta ut allt genom fönstret, för att citera honom "Svampar, what the fuck!"
....
[citation needed]
....
[citation needed]
vi kan säga så här i stället:
Space Marines är baserade av Starship Troopers(boken)[Bekräftat]
Eldar är High Elves-in-space(Fantasy Battles)[GWs egna ord]
Tyranids är baserade av Xenomerphsen(woho svenglish!:P) i Alien serien.[inte bekräftat fast likheten är slående.]
kom nyss på att jag är jävligt less på blood ravens! ge mig Black templars, ge mig Ultramarines ge mig blood angels föfan!
Jag håller med dig där! jag också skulle vilja se andra än Blood Ravens...
Sen är det synd att de har Eldar från starten skulle vilja se Tau där istället.
Gillar munkar!