Vilken musik lyssanr ni på när ni spelar?
När jag lirar WoW
http://www.di.fm - Trance Channel, Psy/Goa Channel, Lounge eller Chillout Channel beroende på humör.
När jag lirar Oblivion och andra spel så gäller in-game musiken ^^
har egentligen en playlist med allt från totalt jävla mörker, entombed, slayer, nasum, breach, nine.... till dire straits, creedance osv... till mc5, stooges, radio birdman, mars volta, queens of the stoneage, meshuggah, refused..
men ska det våldas så är det entombed, breach å meshuggah som gäller
Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.
Jag stänger alltid av musiken i spel när det går... I MP är musiken ivägen och i SP röjer den ofta handlingen på ett sätt jag inte gillar... Som i oblivion när man inte ser någonting ridandes genom skogen men du hör på musiken att något jagar dig... miff.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Som i oblivion när man inte ser någonting ridandes genom skogen men du hör på musiken att något jagar dig... miff.
det är faktiskt sjukt störande, inte mycket till överaskningar där inte :evil:
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
ENTOMBED!!!!
Äldre eller senare?
Skriver du "senare" så får du smisk, för det är då rakt inte bra.
Det ska vara Left Hand Path eller Clandestine! :heart:
Edit: Wiho! Inlägg # 1k
Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.
kan du inte bara se det som två skilda band?
jag har för övrigt skapat ett kompisguild i wow med namnet <Left Hand Path> om det säger hur mkt jag älskar den låten (och till stor del skivan..)
men senare entombed är svinbra också, jao, det tycker jag helt klart
man behöver inte hata det senare bara för att man gillar det tidigare, common misconception när det gäller musik
Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.
Jag kör shuffle när jag spelar spel så det blir hårdrock, punk, 70tal och en massa blandat (Flertalet top xxx songs, guitarsolos osv osv )
Har en mycket blandad smak, och det går i perioder... hehe
Amon Amarth, Wintersun, Dimmu Borgir, Dark Tranquillity, Gammy Ray, Stratovarius, Rammstein, Slayer, Ebony Tears och givetvis Entombed. Med mera.
Apoptygma Berzerk, Assemblage 23, Yello, och annan synt.
En hel del Eurodisco ( 90tal ) Och ibland Klassisk musik ( gärna Kaotiskt stuk, domedag etc )
Och en hel den trance, goa/psy, och en del techno.
Har all musik på en playlist och kör random.