Robot
Medlem
Flower fotat

Äntligen får PS3 ett spel som alla hardcore gamers kan klaga över! Så "Wii" slipper dessa folk som hela tiden ska klaga över Wii's barnsliga spelutbud.

" Som namnet antyder är spelets huvudperson en blomma, "

Har alltid saknat ett spel där man får spela som blomma ...... not

för övrigt så går det väll ut på att sprida sig det är väll det blommor gör eller är det ogräs jag tänker på ?


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Medlem
Skrivet av radiuz:

Äntligen får PS3 ett spel som alla hardcore gamers kan klaga över! Så "Wii" slipper dessa folk som hela tiden ska klaga över Wii's barnsliga spelutbud.

Exakt vad är de som är barnsligt med blommor? Tycker det verkar riktigt harmoniskt av de man sett, tyckte även att Flow va ett lugnt och harmoniskt spel så de här blir ett givet köp.

Medlem

ser ju inte mkt ut för världen

Medlem

Riktigt fint.

Medlem

Så man ska samla blomblad? Tråkigt...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ett harmoniskt och vackert spel precis som Fl0w. De som tyckte om Fl0w kommer älska flower.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

wow.. gay! =D

Skrivet av Mack:

wow.. gay! =D

HA HA HA 8)


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av radiuz:

Äntligen får PS3 ett spel som alla hardcore gamers kan klaga över! Så "Wii" slipper dessa folk som hela tiden ska klaga över Wii's barnsliga spelutbud.

Exakt vad är de som är barnsligt med blommor? Tycker det verkar riktigt harmoniskt av de man sett, tyckte även att Flow va ett lugnt och harmoniskt spel så de här blir ett givet köp.

Haha, oväntat att det inte blev klagomål, utan försvar.

Ser la gôllit ut, men nä, no köp för mig.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Ser flummigt ut. Men samtidigt som någon skrev väldigt harmoniskt, och kan därför vara skönt att vila till.


signatur
Inaktiv

Ser fräsht ut, nästan förrenderat. Men väldigt tveksam till köp. Tror jag skulle bli rätt rastlös efter bara nån minut.

Inaktiv

Flow var ett riktigt trevligt litet spel. Det här skulle nog också kunna vara lika överaskande roligt.


signatur

dare to be bold

Medlem

Efter att ha sett filmerna så... jaha, ser ju...... trevligt ut.
Och jag som trodde att det var blommor med attityd och miniguns, och spelets boss var tjuren Färdinand. "Du har suttit och luktat på blommor under din korkek för sista gången maddafakka!".

Får hoppas på ett demo så man kan testa lite.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Hade varit en kick-ass skärmsläckare.... men som spel tvivlar jag på att det är vidare underhållande.

Inaktiv

Det ser fan ascoolt ut :D^^


signatur

a"C"RED -

1
Skriv svar