Onechanbara: Bikini Zombie Slayers tillkännagivet

Robot
Inaktiv
Onechanbara: Bikini Zombie Slayers tillkännagivet

Titeln är ju bara för bra

Medlem

Det är ju inte första april.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Årets titel \o/

Medlem

Asså fy fan. Man blir nästan orolig för hur det står till med japanerna är man ser sån här skit.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Medlem

Och efter man spelat spelet kan man sätta sig o kolla på Zombie Strippers!

http://www.imdb.com/title/tt0960890/

Medlem

Wohooo! hehe...


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Jag ser fram emot filmadaptionen.

Inaktiv
Skrivet av Philip:

Jag ser fram emot filmadaptionen.

Inaktiv

Utvecklarna verkar ju inte ta sig själva på alltför stort allvar Vilket bara är bra enligt mig.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

FZ:s tant-panel ser fram mot att såga detta spel, precis som man gjorde med The Witcher (som kanske är ett av de få _riktigt_ bra RPG:s som släppts senaste åren) pga. bruadar som inte framställs som affärskvinnor eller är påpälsade till nacken


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Medlem

Fy fan vad fult det var. Känns inte som gameplayet kommer väga upp det heller...

Medlem
Skrivet av gryzor:

FZ:s tant-panel ser fram mot att såga detta spel, precis som man gjorde med The Witcher (som kanske är ett av de få _riktigt_ bra RPG:s som släppts senaste åren) pga. bruadar som inte framställs som affärskvinnor eller är påpälsade till nacken

Kvinnor måste inte framställas som affärskvinnor eller vara påklädda men när utvecklarna gör ett actionspel de försöker sälja genom att ha ordet bikini med i titeln samt att personerna är klädda i nämnda klädesplagg när de slåss (med 2 meter långa svärd dessutom), då har de gått lite för långt. För mig iaf.

Sen kan jag ju påpeka att just The Witcher recenserades av en enda person av de runt 15 skribenter som finns på FZ och just den personens åsikter kanske inte delas av övriga skribenter. En recension är alltid en enda persons åsikt om ett spel (eller film eller skiva eller whatever). Jag personligen hade inget emot The Whitchers syn på kvinnor och nakenhet.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

ÄNTLIGEN!


signatur
Medlem

Inte till PS3?! Bleh!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ser ju relativt skitfult ut:)

Inaktiv

Haha. Bara jag som ser att nyhetstexten är felstavad lite här och var?


signatur

That was no cheese.
http://www.threadbombing.com/

PaZ
Medlem
Skrivet av obetydlig:

Haha. Bara jag som ser att nyhetstexten är felstavad lite här och var?

Det är inte lätt att fokusera på stavning när det finns bikins och zombies att titta på. samtidigt!

Om man har "råd" att lansera sånt här skräp då har man för mycket pengar och för få idéer.


signatur
1
Skriv svar