Sony lägger ner Eight Days och The Getaway 3

Robot
Inaktiv
Sony lägger ner Eight Days och The Getaway 3

var det inte The Getaway som var så ruskigt snyggt när det kom? hade gärna sett 3an :/


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

"Fan också..."


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Fan kunde de inte gjort de där penga-prioriteringarna innan de börja spotta ut falska förhoppningar om spelen, iaf Eight Days

Medlem

Bättre att dom lägger resurser på annat nu när GTA 4 kommer vara ohotat under genren ett par år framåt.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

...kanske på grund av GTA IV


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tror det beror på GTA4 jag.. känns som dom kan få riktigt svårt för att göra bättre spel än det utan att börja från scratch xD

Medlem

Har inte Eight Days varit vaporware hur länge som helst nu? Inte direkt förvånad när det enda dom hade lyckats pressa ur sig var ett CGI klipp sedan E3 2K6.

Inaktiv

Ah synd med Getaway, gillade skarpt tidigare spel. Eight Days var ett tag sedan man hörde något om, så är inte direkt någon större förlust där.
Litar på att Sony vet vad dem gör.

Medlem

Synd med The Getaway 3, va en av titlarna jag såg fram emot

Medlem

Riktigt tråkigt

Medlem

And nothing of value was lost.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

FAN! såg fram emot getaway 3 ju. Tänkte på detta spel här om dagen faktist. Grafiken var ju outstanding när man såg techvideona från E3. Riktigt synd...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Det behöver inte vara bättre på alla aspekter för att jag skulle köpa det. Gta är gta. Getaway är Getaway. Och Mafia är Mafia.

Medlem
Skrivet av cribba:

And nothing of value was lost.

true.dat

Inaktiv

Jag överlever

Medlem
Skrivet av Fargo:

Det behöver inte vara bättre på alla aspekter för att jag skulle köpa det. Gta är gta. Getaway är Getaway. Och Mafia är Mafia.

Mafia är så mycke mer än bara "Mafia"

Medlem

Fick för mig att TG3 var nedlagt för längesen

Medlem

Som jag har förstått de så kommer de läggas på is några år för att sedan tas upp igen om de vill,,?

Medlem

Båda spelen introducerades ju på E3 '06 och sen har jag inte hört ett pip om något av dem, konstigt att de väntar så länge med att meddela om nedläggningen.

Enligt trailern för Eight Days såg det riktigt lovande ut, actionsekvenserna och biljakterna var riktigt ösiga. Det fanns en del intressanta detaljer i spelmekaniken också.

Getaway 3 såg mest ut som en upphottad version av föregångarna tyckte jag.


signatur

.slanger

Medlem

Haha.. ååh men suck!! Huuur många ggr ska man behöva höra Sony lovorda saker och sedan inte levera? Det är ju bara ren marknadsförings jippo allt detta. Fattar ni inte de? Dom hade säkert aldrig några planer på att släppa detta. Utan dom ville bara visa upp en snygg "fasad" för att locka ev. köpare.
De är ju rena skämtet de där företaget.. fattar inte att folk inte tröttnar.

Medlem

man har redan varvat gta4 så varför inte getaway 3?? tyckte att det alltid hade sin charm med mer verklighets inspirerad grafik.. real cars o cities.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

sony är ett par jävla sopor!

1
Skriv svar