Trailer till Far Cry-filmen

Medlem

Var fan får boll alla pengar ifrån? Inte direkt som hans filmer säljer...

Medlem
Skrivet av save:

...Men det är ju inte förvånande att Boll tolkar åt skogen.

Bokstavligen =P

Ja, kan inte säga att jag är ett Boll-fan. Och med risk att hoppa på bandwagon så ...lol... såg rätt skräp ut.

Av vad jag sett av Postal filmen dock verkar det som om det skulle kunna vara den genre Boll borde hålla sig till; Parodi, för det är nämligen vad alla hans filmer blir, vare sig han vill eller inte.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Uwe Boll borde inte få göra film!

Instämmer.
Hade han inte jobbat inom filmen så hade han fått näringsförbud för länge sedan...

Medlem

[quote]
Uwe Boll är faktiskt inte den sämsta av dom sämsta. Bara mindre bra än dom bästa.
[quote]

Bara "mindre bra"? Personligen tycker jag faktiskt han är den överlägset sämste regissör jag haft missnöjet att ta del av - tom sämre än Ed Wood!

Alone in the dark saknar vettig regi mer än nån annan film jag någonsin sett, nånsin...


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

de borde vara skottpengar på han så vi blir av med skiten
dom är ju inte äns på en söderhavsö utan om ja ser rätt i
alaska typ

Medlem

Hm, hur många scener kände man igen från spelet? :S Trailern var ju inte helt fel men så brukar fallet vara med de flesta trailers, blir till att ladda ner när den släpps, surt förvärvade slantar läggs på kvalité.

Medlem

Vill bara se filmen för att se om scenerna med killarna från screwattack fick vara kvar.

Medlem

Hur i helvete får han skådisar och pengar till sina filmer hela gamingvärlden gör ju revolt varje gång han får filmrättigheter på ett spel. Och alla...ALLA kritiker sågar honom som FAN varje gång..


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Hade det inte varit coolare med Crysis??
Lite brutalare gjort då.

Medlem

Tror själv att detta blir en skitfilm, precis som Doom. Doom filmen var bara ett måste att göra eftersom spelen var så populära och nu verkar det vara samma sak med Far Cry.
Blir säkert någon 6 / 10 film imo, ser nämligen inte specielt lockande ut.

Som Kinglevel säger så vore det nog coolare med Crysis, även fast det nog också inte skulle bli bra.. Men då skulle vi iaf få se Nano Suits mer. ;]


signatur

They tried to bury their sins, but instead planted the seeds of their doom.

Medlem

[quote=SteinbergX][quote]
Uwe Boll är faktiskt inte den sämsta av dom sämsta. Bara mindre bra än dom bästa.

Citat:

Bara "mindre bra"? Personligen tycker jag faktiskt han är den överlägset sämste regissör jag haft missnöjet att ta del av - tom sämre än Ed Wood!

Alone in the dark saknar vettig regi mer än nån annan film jag någonsin sett, nånsin...

kolla på den svenska indie filmen "inte bara mördare" (antagligen svår att få tag på). så in i helvete usel. när jag gick i sexan så hjorde jag en bättre film med en handkamera, 4 polare, en leksaksrobot, 2 trägevär och filmatisering av veckans nyheter (en av dessa var clintons otrohetsaffär).

on topic, VERKAR bättre än alone in the dark. inte mycket men verkar lite bättre.
är det bara jag som tycker att det är lite väl mycket "hoppa" igenom trappräcken á la jackie chan. hälften a alla "actionscener" består av at nån hoppar igenom dessa frekvänt återkommande räcken.

Medlem

hehe tycker nog den verkar hyffsad men med tänken på vad han har gjort för filmer så blire nog inge vidare alls.

(säger lite emot mig själv men men )

Inaktiv

Om du frågar mig så verkar filmen suga... Trailern var inte bra!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Var inte allt för långsökt. Jag tänker i.a.f. se den. Kanske inte på bio men i.a.f. hyra den.

Medlem

fy fan, vem ger honom pengar till dessa filmer?
och tjänar han nåt på skiten?
för jag kan perosnligen inte förstå varför någon skulle vilja slänga bort 1,5 - 2h av sitt liv för att se en av hans filmer..

har redan gjort det misstaget två tre gånger, aldrig igen säger jag bara..

Medlem

Finns säkert någon som sagt det, men anledningen till att han får fortsätta är uppenbarligen för att folk tittar på hans skitfilmer. Ingen filmbolag hade ställt upp om man inte gick i vinst.

Inaktiv
Skrivet av benjiman:

Finns säkert någon som sagt det, men anledningen till att han får fortsätta är uppenbarligen för att folk tittar på hans skitfilmer. Ingen filmbolag hade ställt upp om man inte gick i vinst.

Det är inte alls säkert. Efter vad jag läst -och det kan iofs vara fel- så är Bolls projekt rätt populära som investeringsprojekt för folk som vill kvitta av skatten på vinster mot ett förlustprojekt. Tydligen är skattereglerna för just film så generösa i Tyskland (en form av filmstöd) att hans investerare faktiskt kan gå lite plus ÄVEN om filmen som sådan går back.

Medlem
Skrivet av AgamemnoN:

fy fan, vem ger honom pengar till dessa filmer?
och tjänar han nåt på skiten?
för jag kan perosnligen inte förstå varför någon skulle vilja slänga bort 1,5 - 2h av sitt liv för att se en av hans filmer..

har redan gjort det misstaget två tre gånger, aldrig igen säger jag bara..

Svaret på var han får pengar till sina filmer ser du i denna trailer till Postal. http://youtube.com/watch?v=3KvR0Wkbs6k - 00:21 in i trailern så berättar han vad som finansierar hans filmprojekt ^^

Medlem

Luktar flopp lång väg. Synd att så pass många rätt hyffsade skådespelare kan ställa upp på en sån film.

Medlem
Skrivet av toli:
Skrivet av benjiman:

Finns säkert någon som sagt det, men anledningen till att han får fortsätta är uppenbarligen för att folk tittar på hans skitfilmer. Ingen filmbolag hade ställt upp om man inte gick i vinst.

Det är inte alls säkert. Efter vad jag läst -och det kan iofs vara fel- så är Bolls projekt rätt populära som investeringsprojekt för folk som vill kvitta av skatten på vinster mot ett förlustprojekt. Tydligen är skattereglerna för just film så generösa i Tyskland (en form av filmstöd) att hans investerare faktiskt kan gå lite plus ÄVEN om filmen som sådan går back.

Ahh det låter som en möjlighet, verkligen tråkigt om folk utnyttjar lagen som du säger :/

Men poängen finns kvar, så länge någon tjänar pengar på filmerna så kommer dom fortsätta att komma

Medlem

Såg riktigt dålig ut. Ser däremot fram emot Postal som verkar riktigt skoj

Inaktiv

Ska bara se den för Handsome Tom och Studdering Craig från Screwattack för att se deras scen

Medlem

Shit! Snacka om att blanda ihop en riktigt stor kalkon rulle med en fet B-film!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Uwe boll äger ju men denna filmen är nog inte så bra.


signatur
Medlem

Men den där jävla Uwe Boll, när ska dom porta honom från filmskapande?

Skrivet av Leffe-Bengan:

Men den där jävla Uwe Boll, när ska dom porta honom från filmskapande?

När yttrandefriheten äntligen slopas


signatur
Medlem

Resident Evil filmerna är väl de som lyckats bäst.
De var helt okej även om storyn svek lite så var de riktigt bra acting , skådespelare och effekter. Synd bara att de inte gick på Horror istället för Action.

Medlem
Skrivet av Briggan:
Skrivet av AgamemnoN:

fy fan, vem ger honom pengar till dessa filmer?
och tjänar han nåt på skiten?
för jag kan perosnligen inte förstå varför någon skulle vilja slänga bort 1,5 - 2h av sitt liv för att se en av hans filmer..

har redan gjort det misstaget två tre gånger, aldrig igen säger jag bara..

Svaret på var han får pengar till sina filmer ser du i denna trailer till Postal. http://youtube.com/watch?v=3KvR0Wkbs6k - 00:21 in i trailern så berättar han vad som finansierar hans filmprojekt ^^

hehe, "my movies are financed by nazigold "..
Tack så mycket, har alltid undrat..

Medlem

Hans senaste filmer har ju varit fruktansvärt dåliga.. det är inte ofta jag bara stänger av en film, men den senaste jag såg av honom gjorde jag det på. Den senaste gången före det, var då jag fick för mig att se Dungeons & Dragons the movie igen. Den var alltså SÅ dålig.

Skriv svar