EA-chef: "Vi sumpade uppköpen"
EA har sumpat allting sen den dagen dom grundades...
Nej du, det håller jag inte med om. EA var skitbra fram till typ 2001-2003 tiden. Därefter gick det åt fanders.
Innan dess höll sig EA i bakgrunden och var med och publicerade massor av bra spel. Dom utvecklade även bra spel under den tiden. Jag vet inte om någon kommer ihåg spelet 'Future Cop' som utvecklades helt av EA själva och släpptes till Playstation och senare till PC. Hur som helst var det ett skitkul spel med både coop och ett väldigt annorlunda och otroligt kul VS läge.
Jag kommer ihåg att jag verkligen gillade EA förr i tiden, speciellt under Playstation-eran. Nu kan jag inte säga att jag känner likadant.
Att erkänna att man har gjort fel är bara första steget till att bli bättre, vem vet, om några år kanske vi kommer älska EA?
Som att detta ska hjälpa dem nånting, dom känner nog sig bara pressade att nämna det föränn nu pågrund av att dom har förargat så många människor,bojkotter & allt möjligt.
Själv blir jag inte nöjd föränn dom går i graven.
Dom har förstört & hindrat så många bra spel.
På 90talet när dom gick under Electronic arts så kan jag inte minnas att dom hade för sig lika mycket bus som nu.
Har tom för mig att dom släppte ett par någorlunda bra spel.