EA-chef: "Vi sumpade uppköpen"

Medlem
EA-chef: "Vi sumpade uppköpen"

Bra leave Bioware alone!

tfp
Medlem

Iallafall lite stort gjort av EA-chefen. Synd bara att det kostade existensen för Westwood och origin som gjort några av mina favouritspel.

Medlem

Så bra att dom inser misslyckanden själva. Dom kanske inte är helt efterblivna på EA efter allt.

Medlem

De glömde nämna EA Mythic, men whatever

Medlem

EA har sumpat allting sen den dagen dom grundades...

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Starkt gjort av EA att erkänna, förhoppningsvis kommer de gå åt de bättre hållet för EA i fortsättningen.

Medlem

Tycker det är bra av EA att erkänna det. For hoppas det funkar bättre nu då.

signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Vad bra att dom inser deras misstag.. synd att Westwood var tvungna att dö för den saken.

signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Bra gjort av EA

Bra, släpp nu tyglarna om DICE och låt dem arbeta på som de gjorde tidigare.

Medlem

Släpp taget om Mythic också är ni snälla så det inte blir ett barnvänligt skitspel!

Medlem
Skrivet av Aurahead:

Bra leave Bioware alone!

Precis min tanke, deras kreativitet får inte förstöras :/

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Nej du, det håller jag inte med om. EA var skitbra fram till typ 2001-2003 tiden. Därefter gick det åt fanders.

Innan dess höll sig EA i bakgrunden och var med och publicerade massor av bra spel. Dom utvecklade även bra spel under den tiden. Jag vet inte om någon kommer ihåg spelet 'Future Cop' som utvecklades helt av EA själva och släpptes till Playstation och senare till PC. Hur som helst var det ett skitkul spel med både coop och ett väldigt annorlunda och otroligt kul VS läge.

Jag kommer ihåg att jag verkligen gillade EA förr i tiden, speciellt under Playstation-eran. Nu kan jag inte säga att jag känner likadant.

Inaktiv

Bra att de har upptäckt det.

signatur
Medlem

Starkt av ett stort företag att erkänna sina brister.

Medlem

Att erkänna att man har gjort fel är bara första steget till att bli bättre, vem vet, om några år kanske vi kommer älska EA?

signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Nog för att jag inte anser att EA är det bästa som finns, men var inte Westwood mer eller mindre i ekonomisk kris redan?

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Nej.

Medlem

Nu ska det bara till att EA ber utvecklarna om förlåtelse på sina bara knän och slutar absorbera allt och alla. De är ju som Borgerna i Star Trek

signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av toern:

Nog för att jag inte anser att EA är det bästa som finns, men var inte Westwood mer eller mindre i ekonomisk kris redan?

Japp, konkurs osv...

Medlem

Ja, fyfan. Äntligen säger dom det.

Tycker det är verkligen synd att Bullfrog dog sådär. Hade hoppats på ett DK3.

Medlem

Har påpekat det här sedan en lång tid tillbaka, och nästan varje gång retat upp folk som menar att så inte alls varit fallet. Nu har man äntligen bevis på att man haft rätt, hoppas bara att detta leder till bättre spel från EA.

Medlem

Aaah, AstroCreep... Så fåordig men ändå så vis.

Medlem

Nja westwood var väl inte i sån kris direkt, hade hellre sett dom gå i vanlig konkurs än Ea köpt upp dom jäkla svin.

Medlem

EA - Buys everything.

signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Medlem

kul att dom kan erkänna sina misstag...efter 10 år
men också att dom tänker efter och låtar bioware vara ifred iaf....
önskar bullfrog kunde göra ett syndicate wars till!

Medlem

Några mindre företag måste ju få finnas kvar.

Inaktiv

Som att detta ska hjälpa dem nånting, dom känner nog sig bara pressade att nämna det föränn nu pågrund av att dom har förargat så många människor,bojkotter & allt möjligt.

Själv blir jag inte nöjd föränn dom går i graven.
Dom har förstört & hindrat så många bra spel.

På 90talet när dom gick under Electronic arts så kan jag inte minnas att dom hade för sig lika mycket bus som nu.
Har tom för mig att dom släppte ett par någorlunda bra spel.

Medlem
Skrivet av Mooe:

Ja, fyfan. Äntligen säger dom det.

Tycker det är verkligen synd att Bullfrog dog sådär. Hade hoppats på ett DK3.

Ja gärna ett DK3, men också hemskt mycket gärna en uppföljare till Theme Hospital, underbart spel.

signatur

Retro.

123
Skriv svar