Testa Imperium Romanum

Medlem
Testa Imperium Romanum

Ser tilltalande ut i alla fall.

Medlem

Glory of the roman empire va ett grymt stads-byggar spel. Kändes dock som stridsdelen inte va särskilt välgjord. Verkar som dom försökt fixa till det i Imperium Romanum, blir nog grymt!

Medlem

jag får black & white vibbar

Inaktiv

kanske är något att skaffa....

signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Tja, det har potential iaf, är lite mer som Caesar-spelen, men det som behöver jobbas på är nog själva stridsystemet för det är ganska dåligt.

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Jo, de va helt ok

dock trist att man inte kan zooma in så mkt, men grafiken var inget att klaga på

signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Riktigt skoj bara man kommer in i det lite. Givet köp \o/

Medlem

Spelet har sina brister. Efter att ha spelat allt i demot så ger det intrycket att man gör samma sak varje bana. Man följer samma mönster oavsett scenario. Man får kännslan att placering av byggnader inte spelar roll. Vägar slutade jag bygga efter 5 minuter. Det fattas det djup och detaljrikedom (i de bakomliggande systemen) för att nå upp till de gamla Ceasar-spelen. Hanteringen av militären är väl ok, men de har missat vissa enkla och förenklande funktioner (som att kalla till baka eller mobilisera alla trupper på en gång). Buggar, som att fiendehorder går igenom murar och bränner ner hela stadsdelar, tillför frustration. Det får en 2:a av mig då grafiken ändå är helt ok...

signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Inaktiv

Om ni inte visste det så står Demo för demonstration och är alltså inte det färdiga spelet. Därför är det kanske lite småcrappy.

Medlem
Skrivet av danilov:

Om ni inte visste det så står Demo för demonstration och är alltså inte det färdiga spelet. Därför är det kanske lite småcrappy.

Jag har sett en kompis spela fullversionen.

signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

1
Skriv svar