Age of Conan åldersmärkt
Bröstvårtorna gör come-back: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=55373
Typiskt USA....går bra med hur mkt våld somhelst, men en bröstvårta går banne mig inte. Sjuk moral i det landet. Men det visste vi ju redan.
Glad för att man bor i sverige här har vi ingen cencur.
Statens Biografbyrå, internetleverantörer i Sverige har dessutom ett filter som uppdateras av polisen som blockerar bland annat barnporr. Censur är inte alltid dåligt.
kommer detta spel att kosta i månaden?
måste veta vill inte betala:(
Ja det kommer kosta, som 99,9999% av alla MMOs.
hur mycket komemr det kosta?
komemr det typ finans som med wow "game cards" eller kommer man måste ha kreditkort? om nån vet
Förmodligen 15€ i månaden, dvs ca ~150kr. Gamecards har inte nämnt heller, så VISA/Matercard får man nog räkna med. Enligt mig en struntsumma om man inte spelar väldigt sällan.
Typiskt USA....går bra med hur mkt våld somhelst, men en bröstvårta går banne mig inte. Sjuk moral i det landet. Men det visste vi ju redan.
Glad för att man bor i sverige här har vi ingen cencur.
Statens Biografbyrå, internetleverantörer i Sverige har dessutom ett filter som uppdateras av polisen som blockerar bland annat barnporr. Censur är inte alltid dåligt.
Nej såklart inte, jag formulearde mig dåligt. Jag menar att sverige inte har nån cencur emot naket, svordommar och liknande. Vi har ju alltid varit väldigt tolleranta emot naket tex...me like
komemr det typ finans som med wow "game cards" eller kommer man måste ha kreditkort? om nån vet
Förmodligen 15? i månaden, dvs ca ~150kr. Gamecards har inte nämnt heller, så VISA/Matercard får man nog räkna med. Enligt mig en struntsumma om man inte spelar väldigt sällan.
Jahopp då blir det inget köp synd för man är ett extremt stort Conan fan.
Gamecard hade ju vart underbart
Förmodligen 15? i månaden, dvs ca ~150kr. Gamecards har inte nämnt heller, så VISA/Matercard får man nog räkna med. Enligt mig en struntsumma om man inte spelar väldigt sällan.
Ett extrmt stort Conan-fan hade letat tomburkar för att få ihop ynka 150:-
Anledningen till att de antagligen skippar gamecards är för att åldersgränsen är satt såpass högt. De flesta vuxna har ju någon form av betalkort, och de knoddar som vill spela och inte har VISA/Mastercard etc. får då gå genom sina föräldrar. Funcom slipper nog en hel del skit från "bestörta" föräldrar om det inte finns gamecards överallt.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Ett extrmt stort Conan-fan hade letat tomburkar för att få ihop ynka 150:-
Inga problem att betala 150 spänn men att göra det varje månad om man inte spelar varje månad är ju surt
Angående Gamecards så KOMMER det att finnas gamecards. Det finns en artikel där fz.se är på Funcom o testar spelet samt pratar med utvecklarna där dom tar upp den frågan. Och dom sa att JA, det kommer att finnas gamecard. Vet inte vart ni har fått för er att det inte kommer finnas det.