TEST: Fight Night Round 4

Inaktiv
TEST: Fight Night Round 4

Sådär, ja!

Då var demon av #Fight Night Round 4 ute på Xbox Live för dem utan Guld. Och som jag lovat blir det nu ett speltest:

Spontana intryck: Lite halvsvårt. Men ändå roligt. Väldigt bra grafik. Helt nya kontroller som gör det svårare. Svårt att kunna göra exakt som man vill, då skillsticksen inte alltid blir precisa.

Grafiken: (5/5) Fruktansvärt bra, precis som min kompis sa. Alla detaljer, alla svettdroppar, alla blodklumpar. Allt...är så jävla bra. Måste upplevas. Går inte riktigt beskriva i ord. Jag är lyrisk!

Fightingen: (4/5) Riktigt bra även där. Ger inte en 5:a pga att demon saknar djup, och kan endast bara spelas i 3 ronder. Och du hinner inte knocka motståndaren på den tiden. Vilket är synd. Hade velat se hur motståndaren reagerar, och hur det ser ut.

Känslan: (5/5) Den är minst lika bra som grafiken. Tre ronder är inte mycket. Men du fastnar något sjukt mycket redan innan första ronden är slut. Demon är hållbar, bara den. Spela för att förstå!

Kontroller: (5/5) Du har sjukt många möjligheter. Och du kan göra allt på många olika sätt, och inget av sätten är sig lika på något sätt. (Blev mycket "sätt"...). Men Det är faktiskt riktigt bra gjort.

Sammanfattning: Bra grafik, bra känsla, bra spel. Allt är tipptopp, som jag hade förväntat mig. Grafiken är det mest uppseendeväckande. Sjuklig. Jag är såld. Finns inte mycket mer att säga faktiskt.

SLUTBETYG: 4,9/5

Tjenamosh!

#blogg


signatur

--------------------------
http://www.fz.se/bloggar/spelbloggen_/

Inaktiv
TEST: Fight Night Round 4

jag sänker hatton i första,,du måste använda
haymakers med rätt timeing förstås;)

1
Skriv svar