Rainbow Six: Vegas 2 tillkännagivet

Medlem
Skrivet av BlackBurn:
Skrivet av GamerMan:

Tyckte 1an var skitroligt ska bli kul att spela 2an också sjv tycker ja att Rainbow six har den snyggaste grafiken ja vet bättre än crysis

Bättre än Crysis hahaha dagens ! Nice nyhet iaf

Ja crysis är snyggt men orka mer fucking jungel...


signatur

---
Boo!

Inaktiv

Jag är så såld på Raven Shield så jag hade tyckt att det varit skitskoj och ett solklart köp om de bara släppt en uppdaterad version med nyare grafik och fysik samt nya banor. Gameplay och spelets vapenhanterin och framförallt "crosshair" var väldigt bra gjort. Siktet var precist och aldrig "i vägen" när man siktade, vilket ofta händer i nyare spel som använder sig av iron-sight-modellen. Med andra man siktar och ser inte ett skit av var man skjuter. Typ m60 i CoD4 är svår att använda utan rödpunkt.
Tyckte att Vegas var för mycket arkad, även om det var ganska kul.

Medlem

Sweet, multiplayer i ettan va ju skitsköj, kul med ett till

Medlem

har själv inte spelat R6:V pga SM3.0 buggen. eller bugg och bugg, han som beslutade att inte lägga in SM2.0 stöd hade i alla fall en bugg innaför pannbenet.

är tänkt att det ska bli en ny dator runt nyår och då ska R6:V införskaffas.
vilka ska göra 2an? är det Montreal, det var väl dom som gjorde R6, RougeSpear och RavenShield om jag inte är fel ute.

Medlem

Hoppas R6 Vegas 2 har lite mer variation då första spelet är rätt enformigt igentligen då man bara gör samma sak hela tiden. Skjuter terrorister medans man går från rum till rum.

Lite mer variation i uppdragen hade varit najs, t.ex. mer smygande med silencer för att rädda gisslan (de få banor man gjorde det i 1:an så var det rätt hugget som stucket om man röjde utan silencers tills man stod precis utanför rummet då fick man vara lite tyst kanske). Sen hade det inte varit fel om coop hade samma revive system som singleplayer har då det känns som det ger lite bättre teamwork än att man respawnar på den andre spelaren efter ett tag. Och att de skippar de scriptade Terrorist Hunt och kör på lite mer hederlig random spawn av fiender när banan laddas och inte har fiender som poppar fram magiskt när man går på ett visst ställe.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Vegas var häftigt, men inget R6. Valda element, som bättre interaktion med omgivningen, vore ju trevliga att ha med i en ny version av Raven Shield. Arkadkänslan måste dock väck.

Inaktiv

Yatta : D


signatur

O'rly? Ya'rly!

Inaktiv

orka vegas igen..

ge oss nån annan trång stad me massa neon...tokyo?

Medlem

Rainbow 6: Bromölla!
Befria grillen från de onda korvproducenterna som lägger marknaden under sig.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Gammal bild. Jag såg den redan på förmiddagen.

Medlem

Hoppas att de lyckas få bort konsol-stuket från 1an och OPTIMERAR spelet bättre så ska nog det här gå bra.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Bort med All blurr o allt vad det heter så Kanske det blir något...

Medlem

Skulle bli jävligt glad om de kunde optimera PC versionen lite bättre än 1:an, för 1:an var katastrof. Bra spel dock... speciellt COOP!

Medlem

jag väntar fortfarande på nästa swat.. älskat alla dom spelen.. dom ha hållit sig till taktik än sålänge, som det ska va.. roligare än det i coop e svårt o hitta

Medlem

Ge mig Raven Shield 2.

Medlem

omg.. Jag som tyckte 1:an var super dåligt.. så gör dom en 2:a.. SUCK!

Medlem

Ettan är hyffsat dålig och jag hade hellre sätt mer banor som den där man var i ett torn och kunda ta sig ner med rep och sedan krossa rutan. Vegas har dock det bästa coversystemet någonsin.

Inaktiv

Älskade att sitta o nöta Rainbow Six Vegas i coop, får hoppas detta är lika kul.

Enda jag hoppas på är att dom går tillbaka till att göra Vegas 2 lika dödligt som dom tidiga Rainbow Six spelen o hämtar tillbaka dom taktiska momenten mer. Vegas var riktigt kul som en coop shooter, men det kändes inte så likt tidigare spel i serien.

Medlem

en bra coop tar ju nästan alla spel till en ny nivå!

det är ju genast 10ggr roligare att spela ett spel om man kan göra det tillsammans med en polare, eller ännu bättre 3-4 polare.

12
Skriv svar