Northrend öppnas i nästa WoW-expansion?

Inaktiv

Om detta blir den officiella expansionen måste det ju bli den sista, iom att Arthas är den mäktigaste varelsen i Azeroth.

Eller så fortsätter det med att man kan åka upp i rymden med sin lvl 90 raid och döda månen

Medlem
Skrivet av m0s:
Skrivet av Oxide:
Skrivet av m0s:

Det dumma är att OM det är northrend som blir den nya kontinenten i WoW så skulle det BARA finnas undeads där då Arthas bygger sin arme där.
Skulle bli väääldigt tråkigt att BARA slåss mot undeads hela tiden

Blizzard anpassar spelets värld efter de behov som uppstår, t ex Blood Elf som en del av the Horde, Horde paladins etc. Så du kan vara lugn...

Jo, men jag tänkte mest på hur Loren ser ut just nu.
Iofs. sa jag samma sak när jag fick reda på shamans med alliance och paladins med hordes ;D
Blizzard lyckas alltid att väva in det i Loren

Och med "väva in" menar du självklart "våldta hela skiten"?
Fyfasen vad Blizz har pajat Warcraft-loren.

...Och ändå sitter jag och lirar spelet :/

Inaktiv

Nästa expansionen släpps nog inte förräns 2008/2009 hypar hellre upp mig för en patch med ett 10 man place som är lättare än Kara eller en ny bg.

Medlem

Meh, finns ju hur många PvE-encounters som hällst efter Arthas aka The Lich King.

3st Old Gods
Kil'Jaeden
Azshara
Sargeras

Okej, kanske inte så många.

Medlem
Skrivet av Orbek:

Nästa expansionen släpps nog inte förräns 2008/2009 hypar hellre upp mig för en patch med ett 10 man place som är lättare än Kara eller en ny bg.

Dom sa att dom ska släppa expansioner med ett års mellanrum i samband med att TBC släpptes.

m0s
Medlem
Skrivet av jesp3r:

Om detta blir den officiella expansionen måste det ju bli den sista, iom att Arthas är den mäktigaste varelsen i Azeroth.

Eller så fortsätter det med att man kan åka upp i rymden med sin lvl 90 raid och döda månen

Arthas är inte den mäktigaste.
Det finns ett flertal gudar och semi-gudar som bor under Azeroth som bara sitter där och väntar

Inaktiv

Har inte detta ryktet vatt ute länge ?

Medlem
Skrivet av Zzzleepy:
Skrivet av vidde:

Efter Arthas och The Lich King finns det inte så många PvE saker kvar att göra i wowloren, så då är det la slut

Kil'jaeden då! Skärpning, Nisse!

Du är en sådan geek Elias!

Inaktiv

"... det suger."
"..fjortisar."

lugna ner er grabbar -- smaken är som baken men ni behöver inte bete er som ni gjorde i sandlådan som barn.

Medlem
Skrivet av Phosphor:

Fan va coolt!!! Fast nu kom jag på... WoW suger ju...

Sällar mig till "itne spela WoW"-klubben.

skänker du en darkness kopia ist.? haha


signatur

"the schwartz is strong with this one"

Inaktiv

Va ballt! Om det kommer måste ja börja spela WoW igen!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Men Wow Har lessnat på derass turn basserade still... Men det skulle vara mer som "rune" Om någon annan kommer i håg det Gammla liret.. Grymt kul.. Och där kunde man Vara "bra på slås". Men kul för alla woware!

12
Skriv svar