Electronic Arts visar stort stöd för PS3

Robot
Electronic Arts visar stort stöd för PS3
Medlem
Electronic Arts visar stort stöd för PS3

"Ohh, vi här på EA notera erat häftiga pris på konsolen ni ska lansera, vi vill gärna veta hur ni fick så många beställningar på sådant pris, snälla berätta hur ni gör!" //Signed EA


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hehe... nåt sånt var det väl?? Lär dem väl öka priset på spelen till typ 1500kr styck!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

1500kr? lugnt att dom får ut det.. Om sony säger "jump!" då säger sony fanboys "how high?" Säger sony att ett spel är värt 1500kr för att det är blueray och använder teh cell så är det det.

URK
Medlem

var det igår man läste ifrån dice att det inte var planerat någon battefield spel till konsol som det såg ut i dags läget. och idag läsar man bf till ps3.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Ehem säger bara ett ord URK "BF : Bad Company"


signatur

Nämen!

Medlem

"stort stöd", dvs de kommer att masspressa spel och mjölka även PS3-världen

Medlem

bara jag slipper allt EA skräp så är jag nöjd.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

URK
Medlem

har inte EA lärt sig än att folk inte köper bf2142 både till sin dator och konsoll.som tex bf2 vad EA gnällde att de inte fick sålt så mycket när redan folk hade spelet till datorn. och nu gör de om samma misstag.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av URK:

var det igår man läste ifrån dice att det inte var planerat någon battlefield spel till konsol som det såg ut i dags läget. och idag läsar man bf till ps3.

Det har varit känt under ett längre tag.

Medlem

Hoppas bara att Def Jam inte bara släpps till äckel-PS3an, utan även till xbox360...
Helt klart ett av de roligaste fightingspelen jag spelat... Synd att det är massa trista hiphopare med bara.


signatur
1
Skriv svar