Skägg.
10 Chambers
Game on

Igår skulle det spelas lite, direkt efter jobbat krånglade jag mig igenom Stockholmstrafiken med min nätta bil hem till kamraten Ritter och som uppvärmning genomförde vi (han, jag hade finpjuck på mig) ett oljebyte på hans bil.

Väl tillbaka, med smarrig lövbiffsgryta i magen, var tanken att vi skulle testa #Half-Life 2-modden Insurgency. Vi brukar lira #Day of Defeat: Source och den verkade vara åt det hållet, fast i Irak istället för europeiska byar. Min dator tyckte dock annorlunda, Steam var inte på humör alls och låste varenda spel jag testade. Efter fem omstarter tröttnade jag och det blev #World of Warcraft istället. Ritter ligger tio nivåer över mig så igårkväll drog vi igenom fem quests i Searing Gorge på någon timme, vilket gjorde att jag kom till level 51. Bara sju kvar till portalen!

#blogg


signatur
Inaktiv
Game on

Heja heja! Searing gorge är tråkigt om man är fire mage, men litet och smockat med mobs


signatur

To swing is not to Wii.

Skägg.
10 Chambers

Inga superquest direkt, ganska bra grind på de där stora bövlarna. Det var mer imponerande att flyga över första gången på väg till IF.


signatur
1
Skriv svar