Demot av GTR 2 släppt

Medlem

Hmmm alla tycker ju olika men själv har jag kört denna bana flera 100 varv i olika spel (inte för att man kan jämföra det så kanske) men tycker att körkänslan är riktigt bra....typ hur mycket man kan pressa i kurvorna osv... Tror nog de kommer "trimma" spelet lite till innan det släpps vad gäller körkänsla, hur som helst ett givet köp för mig dessutom har de dumpat starforce vilket bara är bra...


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

tyckte inte om det

Medlem

Jag tycker det verkar hur bra som helst!
Hade de bara flutit på som de ska alltid (gör det ibland, hackar hemskt ibland) så hade det ju varit bättre. Nu är det lite från gång till gång. Går man tillbaka till menyn å laddar om från början så funkar de kanske om man har tur... :S

Men men, blir nog ett köp ändå

Redaktör

Detta flyter bättre än GT Legends på min maskin (Athlon XP 3000+, GF 6800 GT, 2 GB RAM).


signatur
Medlem

Va OK!!... Men håller mig vid LFS..

Medlem

Detta var ju lysande!

Ni som kört GTR (har jag inte gjort), är detta signifikant bättre? Eller kan man lika gärna köpa GTR för en spottstyver?

Inaktiv

hej!

Varför kan jag inte köra GTR 2 demot i dx9? för när jag väljer dx9 så får jag ett felmeddelande, men med dx8 så startar spelet och fungerar bra. Jag har ett GF 6800GS så jag borde ju kunna köra med dx9 tycker jag?

12
Skriv svar