Rea: Gamla goa Ubisoft-titlar

Medlem
Rea: Gamla goa Ubisoft-titlar

Köpte Heores III, underbart lir. Köpte även Beyond Good & Evil då senaste gången jag lirade på ett FX5200 flöt det inte riktigt som man ville.

Flakmonkey

Det är kanske inte de bästa titlarna som Ubisoft släppt genom åren men det finns godbitar. HOMM3 och Beyond Good and Evil har ju redan nämnts men jag tycker även att IL-2 och Settlers 2 är värd en titt. Den sistnämnda är kanske inte världens bästa spel just nu, men när det begav sit var Settlers II helt fantastiskt

Medlem

Settlers 2 fixen kan man ju få med Next generation versionen annars.
Köpte faktiskt den nyligen själv, högupplöst. Dock fortfarande samma spel.
100kr är ingen summa att tala om heller.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Tycker de spelen borde ligga runt 20:- istället...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ni som spelat Beyond good and evil, kan ni beskriva spelet lite. Kan man säga att det påminner om The longest journey?


signatur

Game long and prosper

Medlem

När det kommer till digital försäljning (gissar på att det är det iaf?) så handlar jag endast på steam, av enkelhetens skull. Annars hade jag nog inte bangat på att dra hem ett antal titlar!

Medlem

Ow might and magic serien e bra... Vad hände med den ?!?!?!?!


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Javas @ Jag har precis börjat lira litegrann och det påminner faktiskt lite om The Longest Journey men med egen stil. Typiskt 3D-adventure med halvskum story och humor.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Tycker de spelen borde ligga runt 20:- istället...

Håller med, 5-10 år gamla spel och de kostar 50kr med rea?? Helt sjukt. Borde vara HÖGST 50kr i normalpris och 10-20kr rea.

Medlem

Det som förvånar mig mest, är faktumet att spelen har kostat ca 100 kr sedan året efter deras releasedatum

1
Skriv svar