Testa Men of War: Assault Squad

Robot
Testa Men of War: Assault Squad

En demoversion ger dig en försmak av det andra världskrig som drar igång om ett par veckor.

#men-of-war-assault-squad


Medlem
Testa Men of War: Assault Squad

Laddar genast ner, har sett fram emot detta!

Medlem

Riktigt bra demo!

Medlem

Palla andra världskriget..


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av FortuN:

Palla andra världskriget..

Hellre det än alla överflödiga modern warfare titlar som spottats ut de senaste 8 åren.
Men of War äger, ser fram emot Assault Squad helt klart

Medlem

Sen skulle väl även Vietnam följa med om jag inte har helt fel?

Inaktiv
Skrivet av zauii89:
Skrivet av FortuN:

Palla andra världskriget..

Hellre det än alla överflödiga modern warfare titlar som spottats ut de senaste 8 åren.
Men of War äger, ser fram emot Assault Squad helt klart

hehe precis! Detta spelet har utvecklats åt helt rätt håll ,mer RTS åt folket och mindre "gilla" knappar!
Ni som gillade COH kommer att älska detta! tar lite längre tid att sätta sig in i men faaan va kul det är.

Medlem

Toklirade betan och blev frälst, givet köp!

Medlem

Jag anser nog att detta är det bästa RTS:et någonsin. SJUKT bra.


signatur

Have a good time!

Medlem

Givet köp precis som MOW:Vietnam kommer att vara. Ryssarna vet hur man gör bra RTS-spel.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

är det bara mitt demo som är sjukt konstigt?
Mina soldater rör sig åt helt fel håll fast att jag ger de order. De stannar halvvägs fram och sätter själv på HOLD POSITION knappen.
Typ ospelbart för mig, säkert riktigt bra om det hade funkat.

Medlem

detta kommer jag köpa!! underbart spel.

Medlem

OMG JAAAA!!!!, jag fattade inte först att detta var en "uppföljare" till soldiers: heroes of world war 2, och faces of war, dom spelen var skit kul att spela, köper lätt det här när det kommer ut!

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Sen skulle väl även Vietnam följa med om jag inte har helt fel?

Stämmer bra det, fast det är "moder bolaget" som gör det, Assault Squad är gjort av DMS som från början var en moddgrupp men nu blivit "välsignade" Spelat samtliga spel sen Soldiers, FOW, MOW MOW RT och nu betan av detta. Finns få RTS som kan matcha, för att säga inga om man vill ha mer realism och full kontroll.

På siten jag skriver på, Skrivbordsgeneralen, har vi en stor sektion för FOW/MOW med flera moddare, betatestare och MOW crew som är aktiva.


signatur

Gamer since day one!

Inaktiv

tack. ska ladda ner det här nu .. har gillat singleplayern i dom andra 2 mow-spel .. får se hur det blir med den här..

1
Skriv svar