Livstecken från APB Reloaded

Robot
Livstecken från APB Reloaded

Satsningen på att återuppliva MMO-floppen APB fortskrider – film från betaversionen hittas på FZ Play.

#apb-all-points-bulletin, #realtime-worlds


Medlem
Livstecken från APB Reloaded

Ser ändå okej ut!

Medlem

Hej 2003´s grafik! .. -Hej. -Hur står det till ? - Nä det står still

Medlem

här är en nyckel till den som vill ha J8Q8-189Q-GWFJ-NEDV

Medlem

@Scharstrom: Det var inte grafikens fel att spelet floppade och det är inte grafiken som betyder allt...

Imo så borde de fixa prestandan och sedan gameplayet lite så får vi se hur det går

Medlem

Jagat nyckel i flera dagar.. Jävligt sjysst.

Medlem
Skrivet av scharstrom:

Hej 2003´s grafik! .. -Hej. -Hur står det till ? - Nä det står still

Snygg grafik dem hade 2003 isf..

Medlem

Usch och tvi för den körkänslan, föredrar valfritt NFS eller tillochmed GTA IV's Pansarvagnsfysik än detta, såg ut som att gå på ett snöre rakt igenom.

Medlem

De två största problem jag hade med APB (körde bara Betan och den var ju som den var, inge köp efter det) var att jag hade enbart ett par FPS när rök och "grus" yttrade sig från bilen/marken och att bilarna börjar svänga först efter jag hållit inne vänster eller höger svängknapp i någon sekund, ingen direktrespons precis
.
Uppdragen var ifs också enformiga men vilket mmo är inte enformigt så att inte någon uppdragstyp återupprepas mer än 1 gång? Sedan att man inte får en motståndare av liknande rang är ju också dåligt. Skoj för en level 1'a att gå emot en level 5'a som har automatvapen typ.

Fick deras kod och fyllde i deras formulär så man får väl se om detta blir något, skönt att det blir F2P med massa mikroköp etc. Så även om man inte får testa beta så kan man iaf testa fulla versionen när den kommer ut.

Medlem

Spelat betan av APB reloaded, det är samma skit som innan imo. Men kan vara lite småkul någon timme i bästa fall

Medlem

graffen funkar gott som den är, gameplay är en annan femma. Fattar inte varför de släppte denhär filmen, visar ju inget man inte sett förut, eller?

Medlem

Videon gjorde mig lite småsugen på att köra igen, även om man inte såg nånting nytt sen förut. Har fyllt i formuläret, men inte fått någon invite till betan än.

Jag tyckte dock att bilfysiken var helt okej, eller så var det kanske bara att jag hade lätt för den för att jag inte har nött GTA 3 - 4 så mycket som de flesta och vant mig vid det. Visst, visa bilar kändes som kylskåp på hjul, men de gick fortfarande bra att använda, och ibland kunde man göra riktigt schyssta manövrar vid hopp och så.

Grafiken har jag inget emot heller. APB hade inte de allra senaste effekterna, även fast det är UE3 det baseras på, men det flöt på bra och hade en lite säregen stil med alla unika spelarkaraktärer som sprang runt och så. Det enda jag tycker att de borde fixa är att ge uppdragen och endgamet (eller saknaden av det) lite mer mening. Jag kände att jag hade gjort allt som fanns att göra när jag väl var kvar med betan. Med endast 2½ stadsdelar att vista sig i kände man sig väldigt instängd dessutom. Vore riktigt värt om man kunde åka en bit utanför staden, på snitslade körsträckor med berg runt eller något, som i NFS: HP. Sen kunde staden gärna vara lite mer interaktiv, med tunnelbanor att åka i för att ta sig fram och liknande. Och som sagt, fler typer av uppdrag och gamemodes.

Medlem

Det här såg riktigt jävla illa ut! Bilfysiken var ju fruktansvärd! Hoppas de får ordning på spelet för jag har velat ha något i stil med detta väldigt länge!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

men fattar inte vrf dem har en beta, vad är det igentligen dem gjort om i spelet sen föra ggn? spel mekanismen ser lika värde lös ut endå -.-


signatur

Rwa?

Medlem

Av vad jag har spelat från betan så är inget förändrat.

Ish
Medlem

Märkte ingen direkt skillnad men ändå..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

ser ut som innan dom stängde ner det tycker jag.

Moderator | Testpilot

ja vettefan, tycker spelet verkar rätt så okej.

Folk är för finkänsliga nuförtiden!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag har hört från min Fleet Admiral på STO att Reloaded ska vara mycket bättre i dagens beta än det var vid release. Distrikten ska vara större, t om bots ska finnas att skjuta på vilket är bra, på natten gick det inte att spela när alla var offline

Hoppas dom lägger ut filmer på skjutandet, det var delen med spelet jag avskydde mest, det och att man inte har någon armor eller någonting liknande


signatur

Game long and prosper

Medlem

Den ser nice utt

hmm nån som vet om man kan forsätta från sin gammla gubbe på betan ?

Medlem

Ärligt talat är jag rätt taggad, nån som vet om man kan lira på samma gubbe som förra gången? ursäkta att jag frågar samma sak.

1
Skriv svar