Härligt frieri med hjälp av Borderlands

Medlem

Jag tycker faktiskt att det är helt irrelevant att det är ett spel. Det är ett gemensamt intresse (Borderlands), och det bjöd in till en mycket speciell och unik möjlighet. Tycker det är klockrent gjort, och ett mycket bra sätt att börja det "djupare förhållandet" på!

Till Reize som säger att det är ett gäng lönnfeta oskulder i rummet, gå och byt tampong och inse att du inte är god almighty. Du har inte en aning om vilka de är, hur de är eller vilka förhållanden de är i t.ex. Om du tänker påstå att t.ex en person som är (Ditt ordval) lönnfet, inte kan få en tjej eller kille, så borde du fasen bli bannad. Så otroligt respektlöst och ÄCKLIGT. Ge upp, du är en loser här, och folk skrattar ÅT dig, inte med dig. Du säger att det ger dig ett gott skratt, men du har väl typ 200 skratt emot dig hittills.

Var är FZ påväg? Ser allt mer påhopp, negativa attityder, och folk som bara gnäller oavsett vad det är. Otroligt trist.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skrivet av r3lev4nt:

Jag tycker faktiskt att det är helt irrelevant att det är ett spel. Det är ett gemensamt intresse (Borderlands), och det bjöd in till en mycket speciell och unik möjlighet. Tycker det är klockrent gjort, och ett mycket bra sätt att börja det "djupare förhållandet" på!

Till Reize som säger att det är ett gäng lönnfeta oskulder i rummet, gå och byt tampong och inse att du inte är god almighty. Du har inte en aning om vilka de är, hur de är eller vilka förhållanden de är i t.ex. Om du tänker påstå att t.ex en person som är (Ditt ordval) lönnfet, inte kan få en tjej eller kille, så borde du fasen bli bannad. Så otroligt respektlöst och ÄCKLIGT. Ge upp, du är en loser här, och folk skrattar ÅT dig, inte med dig. Du säger att det ger dig ett gott skratt, men du har väl typ 200 skratt emot dig hittills.

Var är FZ påväg? Ser allt mer påhopp, negativa attityder, och folk som bara gnäller oavsett vad det är. Otroligt trist.

Det du skriver är också ett påhopp, så var drar man gränsen?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Helt klart att det kan tas som ett påhopp, och för det ber jag om ursäkt. Men det jag framställer är iallafall åsikter och fakta. Det är en åsikt att det han skrev äcklar mig osv. Det är fakta att det är många här som tycker han beter sig löjligt och inte tycker att han har rätt.

Och ja, det är delvis detta jag menar med "Var är FZ påväg", jag blev också otrevlig osv nu, dåliga uttalanden skapar dålig stämning, och jag är en person som lätt dras in i sånt halvt oavsiktligt.

Min poäng är att man ska dra gränsen när det kommer till att göra antaganden osv. Men nu ska vi inte dra ner tråden i OT-avgrunden, om någon vill diskutera detta vidare finns jag på Privata meddelanden!

Edit1: Uttrycket med loser var i argumentet, inte att jag uttrycker att han som person är en loser. Insåg oklarheten och dåligt ordval där.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Vi får inte glömma att personer på FZ har en stor åldersskillnad, jag är för exempel 38 år snart, och vissa är runt 12, 13 år, så det händer att någon slänger ur sig vad som helst. Jag kan själv klanta mig ibland, och då är det bara att be om ursäkt, men att häva ur sig att någon är fet, äcklig eller någon annan förolämpning gör inte saken bättre, oavsett vem som har kastat den första, eller - sista stenen.

För egen del tycker jag att FZ är helt OK, fast visst, moderatorerna får gärna använda piskan lite oftare, att tuktas då och då är inte helt fel


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

jo men inte lätt och piska i detta fallet heller. Han har ju inte direkt varit oförskämd mot någon på forumet vilket....oftast är det man får lite piskrapp för. Men han är ju helt klart ute efter att göra folk upprörda och trolla runt eller så är han helt enkelt bara naiv och efterbliven.

Det är somsagt stor åldersskillnad på FZ och när fjortisar uttalar sig så blir man ganska upprörd och gör att det blir dålig stämning här. Önskar man kunde ignora vissa människor så man slipper alla äckliga troll / retards.

Snälla FZ lägg till en /ignore funktion!!!!


signatur

Godspeed

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Vi får inte glömma att personer på FZ har en stor åldersskillnad, jag är för exempel 38 år snart, och vissa är runt 12, 13 år, så det händer att någon slänger ur sig vad som helst. Jag kan själv klanta mig ibland, och då är det bara att be om ursäkt, men att häva ur sig att någon är fet, äcklig eller någon annan förolämpning gör inte saken bättre, oavsett vem som har kastat den första, eller - sista stenen.

För egen del tycker jag att FZ är helt OK, fast visst, moderatorerna får gärna använda piskan lite oftare, att tuktas då och då är inte helt fel

Haha, jag har funderat lite kring språkets betydelse i den moderna världen. Att hur man uttrycker sig en gång bygger upp för ett första intryck (som alltid), men att det blir speciellt när så mycket är språkligt. En text, ett uttalande säger något, men det är när man lärt känna flytet i någons språk, någons sätt att vara som man "lär känna" den digisociala varelsen på andra sidan. Eller den bild av den digisociala varelsen som förmedlas.

Exempelvis blev jag, liksom andra, förbannade när ett antagligen ganska oreflekterat antagande uttrycktes, och om man fortsätter läsa tråden, bit för bit, så blir det som ofta en hård verbal retur när något orättvist inträffat. Men sedan vänder det, och vissa som tänker lite mer på det kommer fram till att det inte är lönt och "berättelsen förändras".

Man är sig själv genom det man uttrycker tillsammans med andra också. Jag gillar när språket blir så levande.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

haha Harpa du är en redig poet du


signatur

Godspeed

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Vi får inte glömma att personer på FZ har en stor åldersskillnad, jag är för exempel 38 år snart, och vissa är runt 12, 13 år, så det händer att någon slänger ur sig vad som helst. Jag kan själv klanta mig ibland, och då är det bara att be om ursäkt, men att häva ur sig att någon är fet, äcklig eller någon annan förolämpning gör inte saken bättre, oavsett vem som har kastat den första, eller - sista stenen.

För egen del tycker jag att FZ är helt OK, fast visst, moderatorerna får gärna använda piskan lite oftare, att tuktas då och då är inte helt fel

Var är facebooks "Gilla"-knapp när man behöver den?;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Riktigt underbar gest av Gearbox! All lycka till brudparet.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Skägg.
10 Chambers

Det är såklart trist att en tråd som borde vara "riskfri" trollas ner till kloaknivå. Nya moderatorer är på plats så jag hoppas vi slipper sånt i framtiden.


signatur
123
Skriv svar