En medelsvenssons postapokalyptiska äventyr

Medlem

Tyckte inte denna var i närheten av så bra som GTAIV, men fortfarande underhållande.

Inaktiv

Johan Martinssons alster på aftonbladet är genuint fruktansvärt urusla och det här alstret är nästan lika dåligt. En del människor bör helt enkelt inte ägna sig åt skrivande och ja, jag har själv talang nog för att konstatera det.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Johan Martinssons alster på aftonbladet är genuint fruktansvärt urusla och det här alstret är nästan lika dåligt. En del människor bör helt enkelt inte ägna sig åt skrivande och ja, jag har själv talang nog för att konstatera det.

Då tycker jag att du kan lägga upp en text där du skriver hur du skulle agera som ditt vanliga jag i ett rpg eller liknande, t.ex. Red Dead Redemption som någon nämnde tidigare.

Medlem

Fantastiskt bra skrivet!


signatur
Medlem

Riktigt bra, läste hela artikeln med ett stort leende på läpparna! Fler såna här artiklar!

Medlem

GAME TRANSFER PHENOMENA


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag skulle nog också springa om jag blev attackerad av en 30-kilos skorpion xD Skön artikel

Medlem

Red Dead Redemption nästa då? Inte riktigt lika kul som GTAIVan men det beror mest på att situationerna inte var lika roliga.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Johan Martinssons alster på aftonbladet är genuint fruktansvärt urusla och det här alstret är nästan lika dåligt. En del människor bör helt enkelt inte ägna sig åt skrivande och ja, jag har själv talang nog för att konstatera det.

Som znokker säger; upp till bevis, men personligen betvivlar jag din talang (och om du nu har den så skulle det inte skada att vara lite mer ödmjuk inför den). Vidare, det är faktiskt okej att vara konstruktiv i sin kritik och inte bara säga "ööh, det är dåligt, ööh".


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Meningslöst dravel.

Medlem

"Johan Martinsson ska nu kolla på TwoGirlsOneCup utan att bli äcklad, kommer han att lyckas?"
"Johan Martinsson ska se Die Hard 1-4 utan alla action-scener, kommer det att vara en bra film?"

Inget emot JM, men ibland blir det löjligt.

Medlem

Grymt bra gjort, jag läste med rösten från P3's utrikeskorre (parodi-rösten) som jag inte minns just nu vad han kallas. Iallafall! jag skrattade hela tiden! "och plötsligt är benen tillbaka igen! Toppen." LMFAO

Inaktiv
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av Mjauv:

Johan Martinssons alster på aftonbladet är genuint fruktansvärt urusla och det här alstret är nästan lika dåligt. En del människor bör helt enkelt inte ägna sig åt skrivande och ja, jag har själv talang nog för att konstatera det.

Som znokker säger; upp till bevis, men personligen betvivlar jag din talang (och om du nu har den så skulle det inte skada att vara lite mer ödmjuk inför den). Vidare, det är faktiskt okej att vara konstruktiv i sin kritik och inte bara säga "ööh, det är dåligt, ööh".

Hade jag inte suttit med en stor tenta som jag måste lämna in samma dag som jag ska resa till Frankrike så visst, då hade jag varit game.

Jag hade nog varit "mer konstruktiv" om jag inte hade läst hans efterblivna kåserier i Aftonbladet.

Medlem

Riktigt roligt att läsa igenom Martins senaste svensson äventyr! Ser fram emot ännu ett äventyr från en värld där ett fredligt liv inte är lika lätt att leva som ett våldsamt liv^^

Hoppas då planerar fler uppföljare


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Haha, svårt att vara medelsvensson i laglöshetens land

12
Skriv svar