Se Battlefield 3 live
Snacka om dåliga programledare. Orkar inte med mer, får hoppas på att någon delar med sig av gameplay-videorna på youtube.
Ja, urusla.
Säga vad man vill om Geoff Keighley men han är iaf en jävel på att intervjua folk.
Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa
Snacka om dåliga programledare. Orkar inte med mer, får hoppas på att någon delar med sig av gameplay-videorna på youtube.
Ja, urusla.
Säga vad man vill om Geoff Keighley men han är iaf en jävel på att intervjua folk.
Ord på den. Skillnaden blir enorm efter att ha tittat på gametrailers live-sändning de senaste dagarna.
Holy fuck, vad givande detta var... haha en enda PC-spelare i kön, och han var smällfet (yay B-Wall)
Edit: jag bara väntar på att någon i kön nämner COD (
E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case
Någon som vet ifall vi kommer få se nå nytt idag?
Okej allvarligt, har försökt hålla mig positiv och inte gnällt, men nu 40 minuter senare, har dom visat 3 gamla gameplay videos och ställt några frågor som man inte känner sig mycket smartare av.
Funderar på att gå och lägga mig, dagens besvikelse. Trodde detta skulle bli dagens höjdpunkt, suck!
Nej nu får dom ta o ge sig!
Erat ryckte börjar bli dåligt FZ Ni är med o sänder detta skit!
Var snäll nu.
sant ju?
Detta har jag gjort när jag har sätt på detta skräp!
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dee96933a749_IMAG0015.jpg
Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly
Nej nu får dom ta o ge sig!
Erat ryckte börjar bli dåligt FZ Ni är med o sänder detta skit!
Var snäll nu.
sant ju?
Detta har jag gjort när jag har sätt på detta skräp!
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dee96933a749_IMAG0015.jpg
Hahahaha!
Mitt ord för detta "event" hittills är: "Fekalier".
Ledsen... men efter att ha följt detta i en och en halv timme och ingenting annat än skåpmat så är jag besviken.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Detta är fan det roligaste jag sett idag! Vilken jävel! Helt inne i spelet och stor som ett hus!
"Inne i spelet"
Han kan inte vrida på huvudet...
Jag är för fet för ett fuk!
Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly