Slottsbelägring från Stronghold 3 filmat

Robot
Slottsbelägring från Stronghold 3 filmat

Vad är väl en bal på slottet mot soldater, katapulter och en och annan flygande kossa?


Medlem
Slottsbelägring från Stronghold 3 filmat

Tyckte det verkade som ett kul koncept, men ack vad grafiken är förskräcklig. Ser ju nästan ut som Rise of Nations gjorde för åtta år sen...

Medlem

wtf, grafiken e ju helt off :(...

Medlem

Verkar rätt kul. Grafik är bara grafik...känslan är det som räknas.

Medlem
Skrivet av Tiny:

Verkar rätt kul. Grafik är bara grafik...känslan är det som räknas.

EXAKT!

Tyckte det såg ganska fint ut för övrigt. Jävligt glad att de inte försökt ge sig in i 3D-träsket.

Se på hur det gick för Age Of Empires eller RollerCoaster Tycoon.

Medlem

Ser inte så fint ut... men som sagt... om de kan leverera en mindre buggig upplevelse än tidigare så kan det vara skoj.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Tiny:

Verkar rätt kul. Grafik är bara grafik...känslan är det som räknas.

EXAKT!

Tyckte det såg ganska fint ut för övrigt. Jävligt glad att de inte försökt ge sig in i 3D-träsket.

Se på hur det gick för Age Of Empires eller RollerCoaster Tycoon.

Eller desperados serien... Vart bara fulare för varje spel medan 1:an (inte 3D) enligt mig fortfarande är snyggt.

F.ö så gillar jag grafiken förutom vissa delar av förstörelsen som känns lite sisådär (byggnader som bara faller rakt ner i marken ^^)

Medlem

Oh... eller Commandos. Finns många bra exempel... eller ska man säga dåliga?

Men vi får väl se hur spelet är i övrigt när det kommer.

Medlem

Ser mysigt ut

Medlem
Skrivet av Posuic:
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Tiny:

Verkar rätt kul. Grafik är bara grafik...känslan är det som räknas.

EXAKT!

Tyckte det såg ganska fint ut för övrigt. Jävligt glad att de inte försökt ge sig in i 3D-träsket.

Se på hur det gick för Age Of Empires eller RollerCoaster Tycoon.

Eller desperados serien... Vart bara fulare för varje spel medan 1:an (inte 3D) enligt mig fortfarande är snyggt.

F.ö så gillar jag grafiken förutom vissa delar av förstörelsen som känns lite sisådär (byggnader som bara faller rakt ner i marken ^^)

Vad är det för fel på Age of Empires 3? Kanske inte når upp till tvåans status men det är ändå ett riktigt bra spel, som dessutom fortfarande ser mycket vackert ut trots sin ålder.

1
Skriv svar